Vítěz P.O.P. Star 12/2024: Vystavení Mattoni se stalo posledním finalistou v soutěži POP Star 2024

V tomto instore vystavení „shop in shop“ pod značkou Mattoni došlo ke kombinaci Mattoni v PET lahvi a ve skle, které je ideální pro sváteční stolování. Headline celé kampaně „Mattonizujte si v zimě“ vybízelo zákazníky, aby doplňovali minerály i během zimního období. Vizuálně atraktivní vystavení, které se umístilo také na 3. místě ve finálovém hodnocení za rok 2024, tak v rychlém sledu stálo hned dvakrát na bedně. Michaela Rieggerová, Trade Marketing Manager Mattoni k vystavení dodává: „Tento koncept byl vyvinut ve spolupráci jak pro tradiční, tak i moderní trh, kde jsme přidali světelné prvky, které zaujmou a vytvoří slavnostní atmosféru.“

Ve spolupráci s agenturou Authentica, tak bylo navrženo řešení, které nejen vizuálně zaujme, ale zároveň splňuje klíčové požadavky na pevnost, funkčnost a maximální podporu prodeje. Hlavním materiálem byl karton. Orlice natištěná na čirém PET, byla doplněna o světlený prvek – samotnou láhev Mattoni.

„Výhra v této soutěži potvrzuje, že Authentica dokáže vytvářet vystavení, která nejen ladí s identitou značky, ale zároveň přinášejí hmatatelné prodejní výsledky,“ říká k prvnímu místu Michaela Formánková, senior account manager z realizační agentury.

Vítězný diplom v polovině března během Retail Clubu v Magenta Experience Center v Praze předala Michaele Rieggerové, Martině Strnadové z Mattoni a Michaele Formánkové z Authentica ředitelka divize retail auditu v ppm factum Michaela Klobásková.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010