Vítěz P.O.P. Star 11/2024: Nealkoholické pivo Birell nepřehlédnutelně zazářilo v jedenáctém kole soutěže
V Magenta Experience Center T-mobile na pražském Pankráci jsme předali zástupcům Plzeňského Prazdroje a agentury Ross ocenění za 1. místo v měsíci listopad. Vystavení Birell se v soutěži POP Star stalo 11. finalistou a postupuje do finálového kola, jehož výsledky se dozvíme v polovině března.
Tato čela začal Plzeňský Prazdroj instalovat ve druhé polovině minulého roku a jsou vytvářená v rámci jejich In-store Brand Experience projektu. Jedním z hlavních cílů těchto vystavení je vzbudit emoce spojené se značkou přímo na prodejní ploše, případně dostávat značku na oči u nových spotřebitelů. Díky obrazovce a vzdálenému přístupu je možné přehrávaný obsah kdykoli změnit bez nutnosti fyzického přístupu. Obsah tak zůstane vždy aktuální s ohledem na současnou komunikaci brandu. Ve spojení s osvětleným logem tvoří vystavení nepřehlédnutelnou vizibilitu, kterou doplňuje citrusové ovoce s jemnými obrysy chmelu. Pro lepší viditelnost v retailovém prostoru agentura Ross použila LED neónové linky.
„Toto riešenie vzhľadom na použité prvky je možné v efektívnych nákladoch premodulovať v krátkom čase na úplne inú kampaň alebo brand – práve využitím LED obrazovky použitej, ako výplň zadnej steny stojanu a možnosťou flexibilne rozmiestniť policové prvky s doplnením jedinečného bočného prekrytia základnej konštrukcie – či už ďalšími svetelnými, alebo nesvetelnými dizajnovými prvkami,“ doplňuje Miroslav Hodás, ředitel společnosti Ross.
Vystavení je zaměřeno na ochucený Birell. Je tedy laděné do modré barvy, která je jasně spojená s nealkem, a zároveň nese prvky chmelu a grafiku pomela a grepu, tedy nejoblíbenějšího ochuceného Birellu na trhu. Na obrazovce pak běží spot s čerstvým ovocem a benefity naší Active řady – méně cukru, varianty s kofeinem, obsah vitamínů, bez konzervantů. Spot končí claimem „Birell si dám“, který funguje i jako call to action.
„I přes velké množství marketingových prvků se na endcapu podařilo zachovat poměrně velkou zásobu produktů, aby nedocházelo k out-of-stockům. Dalším skrytým benefitem tohoto vystavení je jeho modularita. Jádrem je holá konstrukce s obrazovkou a vše ostatní je možné jednoduše demontovat a nasadit dekor jiného brandu. Aktuálně připravujeme ještě Radegast, Pilsner Urquell a dekor věnovaný třetinkovému pivu. Do výroby brzy půjde i Proud,“ dodává Lukáš Pokorný, Junior Customer Development Manager.
Vítězný diplom oceněným předal Jindřich Ježek, generální ředitel (CEO) v ppm factum.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.