Vítěz P.O.P. Star 10/2024: Prémiový modul Jack Daniel’s rozsvítil regály v HM Albert
V polovině prosince v Magenta Experience Center v Praze proběhl Retail Club, jehož součástí bylo také předávání ocenění říjnovému vítězi v soutěži POP Star. Tím se stalo vystavení Jack Daniel’s, které mohli zákazníci vidět v 39. prodejnách HM Albert. Společnost Brown-Forman se rozhodla opustit výhradně kartonové řešení a umožnila dodavateli a výrobci SÁRA využít prémiových materiálů, jako jsou LTD (laminovaná dřevotříska) a akryl. Tento krok směrem k větší exkluzivitě otevřel nové možnosti v designu i provedení, což právem získalo i 1. místo v naší soutěži POP vystavení.
Obrandování regálů v síti prodejen Albert bylo realizováno již v minulosti, avšak díky novým možnostem měl výrobce skvělou příležitost posunout řešení na zcela novou úroveň, což se jí povedlo. Prezentace prémiové whiskey Jack Daniel`s si zaslouží i u krátkodobého vystavení prémiové řešení a díky úzké spolupráci mezi klientem a realizátorem vznikl modul, který reflektuje osobitý styl whiskey z Tennesee. Zadáním bylo, aby vystavení jednoduchým způsobem edukovalo spotřebitele o mixibilitě whiskey a zároveň komunikovalo nabízené portfolio.
Světlo, které je již nedílnou součástí moderních vystavení, sehrálo tentokrát klíčovou roli. Ve společnosti SÁRA připravili řešení, kde modul rozdělili do několika sektorů a díky jejich nasvícení došlo i k logickému oddělení, což usnadnilo orientaci pro zákazníky. Výsledkem je expozice, která, přestože byla vystavena na prodejně pouze měsíc, překračuje běžné standardy. „Za tento úspěšný projekt patří velké poděkování společnosti Brown-Forman, která nám dala důvěru a prostor pro kreativitu. Jsme hrdí, že můžeme být součástí tohoto úspěchu, a těšíme se na další zdařilou spolupráci,“ dodává Roman Pružinec ze společnosti SÁRA.
Ojedinělým provedením je nejen nasvícení produktů, ale i bytelné zpracování z LTD desek, které se u krátkodobých (měsíčních) vystavení realizují výjimečně. Velkou výhodou tohoto řešení je jeho opakovatelnost. Kartonové části jsou snadno vyměnitelné, což znamená, že konstrukci lze opět použít. Klientova investice do tohoto řešení se dlouhodobě vyplatila. „Příští rok v říjnu máme v plánu vystavení opět použít. Stojany projdou menší úpravou, aby opět udělaly velkou parádu,“ doplňuje Ivana Dubšíková, Off Trade Marketing Manager CZ&SK, Brown-Forman Czechia, s.r.o. Vítězný diplom za přítomnosti členů Retail Clubu předala ředitelka divize Retail Auditu v ppm factum Michaela Klobásková.