Vítěz P.O.P. Star 1/2024: Kuchyňka Knorr oslnila děti i dospělé

Prvním vítězem v soutěži P.O.P. Star za rok 2024 se stalo lednové vystavení Knorr, které svými rozměry 1,25 x 1,25 metru s maximální výškou 150 cm bylo prezentováno ve 14 hypermarketech Albert po celé ČR. Požadavek ze strany společnosti Unilever byl jasný: vytvořit vystavení, které bude nejen esteticky přitažlivé, ale také praktické a spojené s tématem vaření.

Kreativní koncept kuchyňky s prodejním místem zaujal nejen porotce naší soutěže a samotné zákazníky, ale také efektivně představil produkty Knorr v instorovém prostředí. K výrobě byla použita vlnitá lepenka a voština s certifikací FSC, čímž byl zajištěn ekologický a odpovědný přístup k výrobě. Také barvy splňují normu Greenguard Gold, což je nejpřísnější standard pro omezení emisí škodlivých látek. „Naše vystavení Mini SIS pro značku Knorr bylo realizováno s důrazem na atraktivitu a ekologii. Zvolili jsme koncepci kuchyňky, která se ukázala jako ideální pro představení produktů Knorr. Jsme rádi, že jsme mohli přispět k úspěchu této kampaně a těšíme se na další spolupráci se společností Unilever,“ říká Michaela Urbanová, Sales Director z POS Media Czech Republic.

Celé vystavení oslnilo nejen dospělé ale také děti, které si s radostí přišly do kuchyňky Knorr pohrát. Takový prostor vytváří jak větší možnost pro komunikaci značky, tak zážitkový prostor na obchodě pro zákazníky. Andrea Kovalová, CPO Manager Knorr CZ/SK Unilever dodává: „Jak všichni víme je v in-storu stále náročnější zaujmout pozornost spotřebitele nad rámec atraktivní ceny. My jsme dali dohromady širší tým se zadáním, jak vytvořit prostor, který se odlišuje od konkurence a působí na emoce spotřebitele. A podařilo se to! Dalším neméně podstatným kritériem je samozřejmě návratnost investic a udržitelnost. I v tomto ohledu koncept Knorr kuchyňky obstál, a když se do toho ještě spojí spolupráce s POS Media, vznikl úžasný projekt, se kterým jsme byli jako jejich klient nadmíru spokojeni!“

Vítězný diplom Andree Kovalové za přítomnosti Michaely Urbanové předaly Michaela Klobásková, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010