POP STAR za červenec 2024 jsou realizace Bacardi a Hellmann´s
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 07/2024. Vítězci měsíce jsou dvě realizace: shop in shop Bacardi a shop in shop Hellmann´s . Na druhém místě skončily, se stejným počtem bodů, také dvě realizace: Coca Cola a Jägermeister.
V červenci bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Bacardi a Hellmann´s získaly od odborné poroty průměrnou známku 8 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,3 bodů) získala realizace Bacardi za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Realizace Bacardi byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.Realizace Hellmann´s byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost UNILEVER ČR. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Druhé místo získaly realizace Coca Cola a Jägermeister.
Realizace Coca Cola byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Realizace Jägermeister byla umístěna v řetězci Tesco HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Mast- Jaegermeister CZ. Realizátorem byla agentura Authentica, instalace proběhla přes Tesco Media.
Všechny červencové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum, Alexandr Stojčev, CEO Kotelna 55, člen AKA, Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group, Patricia Jakešová, Lektor ČVUT MÚVS Retail management, Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ a Romana Nýdrle, ředitelka pro obchod Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
Hodnocení vítězných realizací
Hellmann´s
„Hravé, veselé, toho si každý všimne. Sice vůbec netuším proč zrovna auto ale jako spotřebiteli mi to je vlastně jedno a dám si produkt do košíku,“ uvádí Alexandr Stojčev, CEO Kotelna 55, člen AKA.
Bacardi
„Velice kreativní a poutavá prezentace novinky, která využívá kontrastu s běžným prostředím prodejny, výborně navozuje tu správnou atmosféru emočních atributů spojených se značkou. Otazník trochu visí nad tím, co udělá s živostností prezentace zákazník, který si bude produkt brát například ze zadních pozic, zde vidíme, že zboží není doplněno, což by se nemělo stávat, nejlépe dostupná jsou umístění na „sudech“ a ty by měla být vždy doplněna,“ hodnotí Romana Nýdrle, ředitelka pro obchod Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR