Ocenění TOP In-store realizace měsíce února 2019 získala kampaň ENDCAP BEYOND

718 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc únor se stala realizace ENDCAP BEYOND.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň ENDCAP BEYOND, která v řetězci Globus za POS materiál použila kartonový endcap s LED osvětlením. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Authentica, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,00 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 6,8. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,2 bodu.

Únorové realizace hodnotila porota v počtu šesti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Vtipné a zároveň jednoduché řešení, které vzbuzuje otázku případné možnosti zvukového podkresu v podobě psího štěkotu…,“ hodnotí Petr Majerik.

„Dobrý nápad, i skvělé grafické provedení, ideální je i samotný výběr místa na prodejní ploše,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Jasná a poutavá komunikace produktu, příjemná barevnost,“ shrnuje své pocity z vítězné realizace Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

Realizace se mi moc líbí a kvituji i vyžití ledek. Bravo!“ je nadšený Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Potenciál vidím v použití nějakého call to action. Nějaký funkční benefit by prodejům pomohl.“

„Samotné vystavení se mi velmi líbí a myslím, že udělá větší efekt než kolik za přípravou/výrobou je nákladů,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Hezký a jednoduchý nápad. Co ale upřímně nechápu, je balení produktu, který mi připomíná cokoliv jiného než granule. Dát to do regálu se sušenkami nebo do kosmetiky, lehce bych z dálky zaměnil se zcela odlišnou produktovou kategorií.“

Hodnocení všech únorových realizací

„Z únorových standardních řešení vyčnívá nápaditá realizace produktů pro domácí mazlíčky v podobě psí boudy. A částečně též podlahová grafika na zubní pastu v podobě hodin, která navozuje pocit, že je poslední šance vyhnout se návštěvě stomatologa,“ hodnotí Petr Majerik.

„Za mne vede jednoznačně realizace pro psí mazlíčky, je vidět, že i v tomto segmentu, se dají produkovat nápaditá reklamní sdělení,“ uvádí Václav Koukolíček.

„Mně tentokrát zaujala realizace Beyong jasnou, poutavou a příjemně barevnou prezentací produktu i jeho spotřebitele a realizace Magnum velkorysostí a elegancí,“ uvádí Jitka Vysekalová.

„Tento měsíc se nepotkáváme s nějakým zcela unikátním kreativním nápadem nebo technologickým řešením,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Zajímavé ale je si projít jednotlivé kampaně a porovnat je mezi sebou s ohledem na vizibilitu po umístění na prodejní ploše. Zatímco Pepsi vypadá naprosto skvěle a v regálu s nápoji zcela září, Rama mi zcela splývá se zbytkem uličky a s jednotlivými vystavenými produkty. Je hezky vidět, že návrh řešení pro retail není jen o práci u počítače a prezentacích u klienta, ale i návštěvách na prodejní ploše a přemýšlení o celkovém kontextu komunikace.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Generálním partnerem tohoto portálu je společnost Intelecta. Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one a HL Display a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories a POS Media.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz