Ocenění TOP In-store realizace měsíce června 2019 získala kampaň Gondola ROWENTA

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc červen se stala realizace Gondola ROWENTA.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Gondola ROWENTA na produkt Tyčový vysavač ROWENTA AIR FORCE FLEX 560 RH9471. Tato kampaň probíhala v červnu 2019 v řetězcích Electroworld, NAY a Planeoza. Za POS materiály použila regálové čelo s možností aktualizace produktů a kampaní. Zadavatelé realizace byly společnosti Groupe SEB ČR a Groupe SEB SR, realizátorem byla společnost SÁRA, s. r. o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,33 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 7,5. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,5 bodu.

Červnové realizace hodnotila opět porota v počtu šesti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Působí to až kosmicky, a to určitě chtěli, moderní, jasné a srozumitelné,“ uvádí Václav Koukolíčekze společnosti TESCO Stores ČR. „Za mne palec nahoru.

„Barevně výrazná prezentace, upoutá pozornost,“ hodnotí výstižně Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Obdobný případ jako Krups – dlouhodobé vystavení za více pěněz i ´muziky´,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Jen přemýšlím, jestli to je reálná fotka nebo montáž. Zdá se mi to nebo je ten vysavač opravdu 2 metry vysoký? Rozhodně se ale nedá upřít fakt, že zaujme a odkomunikuje na jaké všechny povrchy je vhodný.“

„Výrazné, estetické vystavení produktu, kreativní a nepřehlédnutelné pojetí čela regálu, jasné reklamní sdělení, realizace má nápad i působivé provedení,“ hodnotí Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

Tohle světelné vystavení mě moc baví…“ říká Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Hezky a srozumitelně komunikuje benefity…“

Hodnocení všech červnových realizací

„Tento měsíc mně zaujala vtipnou grafikou Vitana, a dále část realizací, které využily jako součást své prezentace efektu světla (Krups a Fanta),“ uvádí Petr Majerik.

„Tentokrát jsem pozitivně hodnotila využití LED, u dvou realizací se mi líbila grafika, našla jsem i originální neokoukané prvky, byly tam zajímavé nápady,“ říká Blanka Bukovská.

„Realizace působily spíše průměrně bez nějaké velkého výkyvu směrem nahoru,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

Dago a jejich Orbit a Birell za mě v červnu vedou a válcují a já smekám klobouk za takhle dobře odvedenou práci,“ hodnotí Milan Drozen.

„Chtěl bych vyzdvihnout jeden pozitivní trend,“ uvádí Alexandr Stojčev. „V posledních měsících nejsou v přehledech kreativ žádné vysloveně špatné práce. Z realizací tohoto měsíce bych rád vyzdvihl dvě kampaně. Orbit za to, že si dal práci s modelací 3D auta i když by většina zadavatelů použila fotku. A Birell za to, že se pokusil přenést kousek přírody i do prostředí retailu. Navíc se u toho obešel bez velkých log či produktových textů. Jen škoda toho rozříznutého kola, které mohlo někomu udělat radost.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010