Ocenění POP STAR měsíce srpna 2020 získala kampaň Gliss Kur

326 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stala s převahou realizace Gliss Kur.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 7 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Gliss Kur. Tato kampaň probíhala v období 26.8.-8.9.2020 v řetězci Albert. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Henkel ČR spol. s.r.o., realizátorem byla společnost POS Media Czech Republic s.r.o. 

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,2 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování přidělili porotci této realizaci 7,0 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje a v celkovém produkčním provedení shodně po 7,3 bodu.

Srpnové realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující porotce:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Ostrůvek navozující příjemné pocity, zaujme jemnou barevností i celkovou kompozicí,hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Samotná realizace nevypadá zle, líbí se mi sladění barvy produktů s celkovou barevností, trochu ale nechápu využití motivu motorky. Přijde mi to takové dost na sílu a zbytečně kostrbaté, uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Nejvýraznější srpnová realizace, přizpůsobená přesně své cílové skupině,“ stručně hodnotí Petr Majerik.

Možná se kvůli růžové motorce nějaká žena ozve, že je značka zakotvena v genderových stereotypech, ale pro většinu populace se bude jednat o velmi zajímavou instalaci,“ zamýšlí se nad vítěznou realizací Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Výrazné provedení, komunikaci benefitu, neotřelý nápad.“

Hodnocení všech srpnových realizací

Ze srpnových realizací nejlépe hodnotím Gliss Kur,“ uvádí Petr Majerik. Realizace akcentovala marketingové trendy vhodného zásahu cílové skupiny. A to oslovení nejen v místě, kde se cílová skupina přirozeně vyskytuje, ale i formou, která ji upoutá.

Tento měsíc patřil jednoznačně k těch nejslabším, chyběla větší kreativa nebo realizace, která by zvedla laťku výš. Pro mne jednoznačně zklamání,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

Tento měsíc jsme se vyhnuli jednoznačně špatným kampaním. Současně zde ale není kampaň, která by výrazně převyšovala všechny ostatní a mohla by sloužit jako vzor toho, jak dělat komunikaci v retailu,“ zamýšlí seAlexandr Stojčev. „Takže je to tento měsíc taková „plichta“, abych použil sportovní terminologii. Jsem zvědavý, co na nás čeká v obchodech příště a jak se značky vypořádají s nastupující druhou vlnou koronaviru.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o. , paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz