Ocenění POP STAR měsíce listopadu 2020 získala kampaň Veuve Clicquot

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc listopad se stala realizace Veuve Clicquot.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Veuve Clicquot. Tato kampaň probíhala po celý listopad 2020 v řetězci Makro. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Moët Hennessy Czech Republic.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, v celkovém produkčním provedení 8,0 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,3 bodu.

Listopadové realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik– ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, , marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Pěkné, vkusné, takto se má prodávat luxusní výrobek, uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Skvěle barevně sladěno, jen oheň v krbu chybí.“

Dobré, ale pro našince možná méně relevantní než by zadavatel chtěl nebo jak bude vystavení působit v jiných zemích.“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Moc hezké provedení a parádní práce s asociačním benefitem. Určitě si najde svého zákazníka, který se chce stát součástí světa Veuve Clicquot…,“ hodnotí Milan Drozen z agentury CZECH PROMOTION.

Hodnocení všech listopadových realizací

Tento měsíc přinesl nadprůměrné realizace,“ uvádí Petr Majerik. Jako nejlepší hodnotím jednoduchou, ale i díky nasvícení nepřehlédnutelnou realizaci pro Pilsner Urquell. Dále mě zaujal Veuve Cliquot a Captain Morgan.

Velmi zdařilé realizace. Větší část z nich bych hodnotil jako nadprůměrné,“ zmiňuje Václav Koukolíček. „Vyzdvihl bych pak dvě konkrétní, a to Captain Morgan a Veuve Clicquot, které co do celkového provedení ostatní převyšovaly.

„Je vidět, že se blíží konec roku a rozhoduje se o tom, jak pro mnoho (zejména alkoholových a cukrovinkových) značek dopadne letošní rok, hodnotí všechny listopadové realizace Alexandr Stojčev. „V průběhu roku by takováto vystavení působila úžasným dojmem. V listopadu a prosinci jsou však „jedním z mnoha“ , což je škoda protože dobře udělaná reklama/vystavení potěší nejen spotřebitele, ale i klienta až se podívá kolik za své výrobky utržil.“

Tento měsíc byl parádní. Všechno se mi líbilo a mělo až na pách drobností potenciál fantasticky zvedat prodeje,“ je spokojený Milan Drozen. „Nejvíc mě ale bavilo až dětsky crazy vystavení bonboónů Jojo, a pak užasné asociační představení světa Veuve Clicquot v místě prodeje.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o. , paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010