Ocenění POP STAR měsíce dubna 2020 získala kampaň LENTILKY od Nestlé

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se stala realizace Dvoupaletí VELIKONOCE GLOBUS 2020.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství velmi těsně kampaň Dvoupaletí VELIKONOCE GLOBUS 2020. Tato kampaň, která za POS materiály použila dvoupaletové vystavení, probíhala v řetězci Globus v období 16.3. – 12.4.2020. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Nestlé Česko s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Authentica s.r.o.. 

Tato realizace, která získala od odborné poroty celkovou známku 7,27 bodů z maxima 10 bodů, zvítězila s těsným náskokem 0,07 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 7,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,8 bodu.

Dubnové realizace hodnotila porota opět v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Výrazný velikonoční ostrůvek zaujme hlavně děti, vhodné spojení s produktem,“ zhodnotila vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Hezké, hravé, skvělé propojení produktu s velikonoční sezonou,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Určitě má velký potenciál upoutat na prodejní ploše. Líbí se mi, že je to bez zbytečného textu, produkt je dostatečně známý a není třeba si pomáhat nějakou marketingovou berličkou.“

Vysoký stop efekt a „nutnost“ koupit něco sladkého jistě splní svůj cíl,“ zamýšlí se nad vítěznou realizací Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.Nějaký hlubší zážitek to ve mně ale nezanechá.“

Až na možná trochu komplikované doplňování zboží a problematický přístup k němu se jedná o funkční poutač. Velmi zdařilá grafika,“ říká Milan Drozen, ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION.

Hodnocení všech dubnových realizací

Celkově hodnotím duben jako zdařilý, uvádí Milan Drozen. Nadchl mě Budějovický Budvar, toto vystavení jsem dokonce ukázal na poradě jako dobře odvedenou práci a nový hořký Budvar 33 určitě ochutnám.

Celkově měly přihlášené realizace v tomto měsíci nadprůměrnou kvalitu. Přičemž žádná extrémně nepředčila ostatní. Nicméně jako nejvydařenější řešení hodnotím čtyřpaletu pro Budvar, a v těsném závěsu za ní realizace pro Amundsen a Lentilky, pro jejich potenciál upoutat pozornost nakupujících,uvádí Petr Majerik. „Z přihlášených kampaní pro výraznou grafiku a dobrou práci s barvami nejlépe hodnotím realizaci pro Coca Cola Zero.“

Určitě bych vyzdvihl provedení u Lentilek a Budvaru, to jsou pro mne jednoznační vítězové tohoto měsíce,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček. Obě snesou skutečně ta nejpřísnější kritéria a jedná se o velmi zdařilé realizace.

Tento měsíc byl pro hodnocení opět těžký i s ohledem na situaci, kterou jsme všichni v dubnu prožívali. Nikdo ze zadavatelů nechtěl/nestihl přijít s něčím co odráží vývoj společenské situace a to je škoda. Rozhodně by zaujal a měl konkurenční výhodu oproti ostatním,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Takto můžeme například sledovat 3 konkurenty využívající stejné provedení svých reklamních nosičů. Jen doufám, že se nepotkaly na stejné provozovně…. Pro mne v tomto měsíci není žádný jasný vítěz, který by ostatní znatelně převyšoval. Uvidíme co nám přinese měsíc květen. Už se těším.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Jansen Display s.r.o., paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010