Skvělá thajská ambientní kampaň LESSSALT

Většina Thajců konzumuje dvojnásobné množství soli ve srovnání s celosvětovým standardem. Z tohoto důvodu bylo 22 milionů lidí postiženo kritickými nemocemi v důsledku vysokého příjmu soli, protože Thajsko ztratilo 3 208 milionů dolarů za náklady na léčbu. Reklamní agentura CJ WORX vytvořila pro Thajskou nadaci na podporu zdraví (Thai Health Promotion Foundation) snadný způsob, jak rozpoznat to správné množství soli pro vařené jídlo – vytvořila lžíci LESSSALT a k ní připravila ambietní kampaň.

Lžíce LESSSALT je navržena tak, aby lidé hned rozpoznali správné množství soli pro vařené pokrmy, což je 1/3 lžičky. To je vypočítáno z množství soli doporučené světovou organizací WHO.

nasazení: květen 2019

Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010