Nepřístupný zastávkový přístřešek
V kanadském Torontu chodci objevili na jedné ze zastávek městské dopravy zajímavý skleněný přístřešek, postavený ze všech čtyř stran ze skla, takže se dovnitř nedalo jít.
Tuto specifickou outdoorovou ambientní kampaň připravila pro Centrum nezávislého bydlení města Toronta reklamní agentura Public Inc
Agentura uzavřela přístřešek ze všech stran sklem a na digitálním displeji umístěném uvnitř se objevil claim „Cítíte se mimo?“. Poté následoval další vzkaz: „Stejně jako více než 400 000 Toronťanů žijících se zdravotním postižením.“
Kampaň měla upozornit na urbanistické zásahy do výstavby a změn v tomto hlavním městem kanadské provincie Ontario.

—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Public Inc , Toronto, Kanada
Designer: Chris Lynn
Kreativní ředitelé: Jason Levine a Jon Lane
Nasazení: květen 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com