Kreativní kampaň Chytněte si svoji bundu!

412 zobrazení

Společnost North Face chtěla v Jižní Korey zdůraznit jedinečnou lehkost svých bund Air Down, která jej odlišuje od ostatních značek. Tato ambientní kampaň se zaměřila na „AIR“ mezi mnoha dalšími prvky, které jsou spojeny s „lehkostí“, a představila bundu Air Down, která je zvedány vzduchem.

Za tímto účelem vytvořila reklamní agentura Innored jedinečný a praktický zážitek pro zákazníky s názvem „Enjoy Air Down“.

Návštěvníci speciálně konstruovaného obchodu The North Face v Soulu byli uvedeni do velké venkovní průzkumné zóny s deseti velkými otvory v podlaze, které připomínaly kultovní arkádovou hru Whac-A-Mole. Když byli zákazníci na hru připraveni, z jednoho z otvorů se náhle vynořila bunda Air Down a vznášela se ve vzduchu. Lidé dostali 60 sekund, aby se pokusili uchopit bundu, než spadne zpět do otvoru. Pokud zmeškali, pak vyskočila další bunda, ”zavěšená” ve vzduchovém víru z jiné z deseti děr. A tak to probíhalo po celou minutu. Lidé se zoufale snažili zachytit bundu ”svojí” bundu než opět zmizela.

Výsledkem byla minutová zábava potenciálních zákazníků, kteří běhali, skákali a váleli se mezi otvory a snažili se chytit ”svojí” bundu.

Díky tomuto jedinečnému spotřebitelskému zážitku dokázala společnost North Face zprostředkovat zábavnou a zábavnou formou „radost z objevování“ i „lehkost“ produktu.

Kampaň měla velkou úspěšnost nejen v PR, především na sociálních sítích, ale i v samotním prodeji těchto bund na korejském trhu.

O kampani:

Reklamní agentura: INNORED

Klient: The North Face

Nasazení: listopad 2019

 Zdroj: adsoftheworld.com