Značka Orbit opět vyzývá k podpoře SOS dětských vesniček

1052 zobrazení

Značka žvýkaček bez cukru Orbit dlouhodobě podporuje znevýhodněné děti z SOS dětských vesniček a letos již počtvrté vyzývá veřejnost, aby se opět zapojila a pomohla dětem získat tolik potřebné sebevědomí. Kampaň s názvem ‚Pomozme jim zazářit‘ je zaměřena na pomoc dospívajícím dětem, které čeká odchod z pěstounské péče do samostatného života. Aby do něj mladí dospělí vykročili tou správnou nohou, věnuje Orbit 1 % z ceny všech svých produktů prodaných v období od 25. srpna do 5. října 2019 na podporu programů usnadňujících vstup do dospělosti. CSR kampaň probíhá hned na 4 středoevropských trzích a bude podpořena jak PR komunikací, v on-line prostředí a na sociálních sítích nebo přímo v místech prodeje. Více o kampani se dozvíte na webových stránkách .

Značka Orbit navazuje na předchozí úspěšné ročníky charitativní kampaně, která SOS dětským vesničkám přinesla již více než 2,5 milionu korun. Pro děti vyrůstající v ohrožených nebo pěstounských rodinách bývá start do života složitější než pro většinu jejich vrstevníků. Projekt ‚Pomozme jim zazářit‘ se proto zaměřuje na podporu sebevědomí dětí, které je velmi úzce spjato právě s krásným a zdravým úsměvem. Orbit se letos rozhodl podpořit programy SOS dětských vesniček cílených právě na osobní rozvoj, kariérní poradenství a vzdělávání v oblasti finanční gramotnosti nebo přípravy na rodičovství. Část vybraného finančního daru poputuje také na služby sociálních pedagogů a terénních sociálních pracovníků a na dotované bydlení v takzvaných domech na půl cesty.

„Jsme rádi, že se nám i v letošním roce podařilo zrealizovat CSR projekt, který má smysl – finančním darem pomůžeme tam, kde je to nejvíce potřeba, zároveň se snažíme dodat sebevědomí dětem, které neměly takové štěstí, aby je v této oblasti podpořila vlastní rodina,“ komentuje projekt ‚Pomozme jim zazářit‘ Denisa Žideková, Brand Managerka značky Orbit pro střední Evropu. „Letos se chystáme posílit sebejistotu dětí zazářit v každé situaci, která je po odchodu do dospělého života čeká – chystáme pro ně zábavné a zároveň edukativní odpoledne plné cenných rad nejen od samotných profesionálů, ale také třeba příběh moderátorky Zorky Hejdové, která se značkou Orbit dlouhodobě spolupracuje,“ dodává Denisa Žideková.

„Podpora značky Orbit je pro nás v posledních letech velkým přínosem a velmi nás těší, že i v letošním roce nás zapojila do svého projektu ‚Pomozme jim zazářit‘,“ uvádí Mgr. Jindra Šalátová, Výkonná ředitelka SOS dětských vesniček, a dodává: „Je velmi důležité podporovat nejen samotné pěstounské rodiny, ale i programy věnující se starším dětem, které již pěstounskou péči opouští a zažívají přechod do dospělého života. To není jednoduché pro žádné dítě, natož pro ty, kterým pomoc neposkytne vlastní rodina. Velmi si tak této iniciativy vážíme a věříme, že se díky vybraným prostředkům podaří dodat sebejistotu do dalšího života co nejvíce dětem.

Na kampaň, která probíhá od 25. 8. do 5. 10. 2019, upozorní nejen výraznější in-store vystavení, zapojena bude také PR komunikace a podpora poběží také na sociálních sítích nejen ze strany značky Orbit, ale také všech zapojených ambasadorů a mikroinfluencerů. Dobrým skutkem může na sociálních sítích zazářit každý, a to pod hashtagem #pomahamzazarit spolu s originálním a všeříkajícím gestem. Více informací naleznete na webových stránkách

Zdroj a foto: Wrigley CZ