Výjimečný shop-in-shop KitKat představuje novinku na trhu
Uvedení novinky na trh si žádá výjimečné vystavení. Právě takový shop-in-shop pochází z dílny instorové agentury POS Media, která jej vytvořila pro značku KitKat.
V dubnu uvedla značka KitKat na trh KitKat tabulky s mramorovanou čokoládou. Taková novinka si zaslouží vystavení, které ji nejen představí zákazníkům, ale zároveň vystihne její podstatu a vzbudí v lidech touhu po nákupu.
Ztělesnění domácí pohody
„Shop-in-shopem jsme chtěli podpořit dubnovou kampaň KitKat, konkrétně launch novinek KitKat tabulky,“ říká Isabela Karczubová, Channel Development Specialist ze společnosti Nestlé. „Zadání vycházelo z CTA Dej si pauzu, ale tentokrát Dej si pauzu doma. Chtěli jsme u spotřebitele navodit pohodovou a odpočinkovou atmosféru spojenou s rodinným prostředím.“
„Značka prezentuje KitKat tabulky jako produkt, který je ideální pro ty, kteří si na konci dne chtějí najít chvilku pro sebe. KitKat je odjakživa synonymem pro pauzu a tato novinka láká k přepnutí z pracovního módu do módu domácího, plného pohody, relaxace a útulna. Z toho jsme také při tvorbě shop-in-shopu vycházeli,“ popisuje vznik vystavení ředitelka agentury POS Media, Dana Běloušková. „Navíc klient chtěl shop-in-shop, který bude nepřehlédnutelný a dal našim kreativcům volnou ruku, což je vždy to nejlepší zadání, jaké můžeme dostat.“
Rezonující kampaň
Zadání „have a break at home“ přetvořila agentura v shop-in-shop, který evokuje domácí pohodu. Kartonový „domeček“ je doplněný o reálné předměty, jako je například pohodlné křeslo, šachy, budík, živé květiny, lampa nebo polštářky s logem KitKat, které agentura nechala speciálně ušít. „Doplňky byly vybírány tak, aby evokovaly útulnou domácnost a podtrhovaly pohodovou atmosféru,“ vysvětluje Dana Běloušková. Důkazem propracovanosti vystavení je skutečnost, že shop-in-shop byl poskládaný z 57 tištěných dílů a bylo v něm zakomponováno 14 reálných prvků.
V rámci kampaně pro značku KitKat realizovala agentura POS Media v průběhu dubna komplexní komunikaci v řetězci Albert, z čehož deset lokalit bylo vytipováno pro shop-in-shop, deset pro paletové designy a dalších deset pro světelné totemy a světelné shelf stoppery. Šest kusů shop-in-shopu bylo navíc vyrobeno pro slovenský trh.
„S realizací jsme nad očekávání spokojeni,“ shrnuje klientův pohled Isabela Karczubová. „Na vystavení jsme dostali hezkou zpětnou vazbu a byl o něj zájem i u dalších řetězců. Jako plus vnímáme, že zákazníci sdíleli fotografie shop-in-shopu na sociálních sítích. Děkujeme POS Media za vyladění každého detailu a za proaktivnost, která naši spolupráci charakterizuje.“