Sportisimo vybízí k pohybu v jarní kampani

138 zobrazení

Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu má novou jarní kampaň. Hlavní ideou je překonání sebe sama. Ve video spotech nabádá sportovní jednička k tomu, aby lidé nehledali výmluvy, proč nic nedělat, ale raději našli důvod, proč být v pohybu. Už tradičně si v nich zahrál Petr Nasty Cerha, nově ho doplnila Sandra Černodrinská.

 „V hledání důvodů, proč dnes nic nedělat, je každý z nás více než mistr. Nicnedělání svedeme třeba na počasí, náladu, ale dokážeme si najít i naprosto bizarní výmluvy. A tak jsme toho, co většinu z nás obzvlášť na začátku jara spojuje, využili při tvorbě jarní kampaně. V ní se snažíme ukázat, že jsme na tom všichni stejně, ale když se přece jenom odhodláme a dáme se do pohybu, budeme ze sebe mít dvojnásobně skvělý pocit,” říká Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.

Hlavní tváří kampaně se stal už po několikáté český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha, toho doplnila ještě filmová, seriálová a divadelní herečka Sandra Černodrinská. Audiovizuální části kampaně propůjčil svůj hlas výjimečně herec a dabér Jiří Klem, protože spot se měl záměrně hlasovým konceptem blížit dokumentární tvorbě.

Jarní videa sportovního giganta vznikla opět ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Třicetivteřinový spot mohou diváci zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi potom i na YouTube. Tam se video dostane i k rumunským a maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v POS/POP komunikaci.

Zdroj a foto: Sportisimo