Říjen patří online slevovým kupónům a akci GLAMIDAYS

Již po třetí patří začátek podzimu online slevám GLAMIDAYS, které pořádá vyhledávač módy GLAMI. Ten v rámci prodlouženého víkendu, 4. až 7. října 2019, nabídne svým uživatelům exkluzivní slevové kódy do svých partnerských e-shopů, kterých se letos zapojí více než 100. Výše slevy může dosáhnout až 70 %.  Akce, která se koná výhradně online, se v loňském roce zúčastnilo více než 100 tisíc uživatelů, i proto se letos bude konat v celkem 10 zemích, kde GLAMI působí.

Pro ty zákazníky, kteří nechtějí čekat na módní kousky za zvýhodněné ceny až na konec sezóny a chtějí oživit svůj šatník aktuálními trendy už nyní, nabízí GLAMI speciální slevovou akci s názvem GLAMIDAYS, která se koná online a nabídne stovky kupónů s exkluzivními slevami. Podzimní edice proběhne 4. až 7. října 2019 a zapojí se do ní více než 100 partnerských e-shopů, se kterými GLAMI spolupracuje a poskytnou zajímavé nabídky, jako například Aboutyou, Freshlabels, Answear, Bibloo, eobuv a další. Výše slev do jednotlivých e-shopů se liší, v některých případech mohou v kombinaci s již stávajícími dosahovat až 70 %.

Každý e-shop, který je do slevového šílenství GLAMIDAYS zapojen, si sám vytváří unikátní slevový kód ve své administraci na GLAMI. Uživateli pak stačí najít na GLAMI.cz vysněný kousek, zkopírovat slevový kupón a následně ho zadat při dokončování nákupu do košíku vybraného e-shopu. 

„Jelikož jsme se v minulých ročnících GLAMIDAYS setkali s velmi pozitivní zpětnou vazbou jak ze strany našich uživatelů, tak ze strany našich partnerských e-shopů, rozhodli jsme se letos na podzim naši slevovou akci zopakovat. Uživatelé většinou na přelomu sezóny hledají nové, a hlavně teplejší kousky, kterými by obohatili svoje šatníky, a právě GLAMIDAYS má velkou výhodu v tom, že během jednoho prodlouženého víkendu nabízí slevové poukazy rovnou do desítek různých e-shopů. Uživatelé tak mohou nakoupit jednoduše z pohodlí domova a ještě ušetřit. V loňském roce se akce zúčastnilo přes více než 100 tisíc uživatelů a zapojily se do ní mimo Česka i e-shopy na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku a Řecku. I proto jsme se tentokrát rozhodli do akce zapojit i další země, ve kterých aktivně působíme a nově se do GLAMIDAYS zapojí navíc e-shopy ze Slovinska, Chorvatska, Bulharska, Španělska a Turecka,” vysvětluje Hana Zachová, Global Brand Lead GLAMI.

Zdroj a foto: Inspigroup 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010