Prosecco Mionetto v ČR láme rekordy ve spotřebě

Mionetto, jedna z celosvětově nejoblíbenějších značek Prosecca, představuje novou globální kampaň. Hlavním motivem je přenesení se se sklenkou Mionetta do Valdobbiadene, kraje, kde Mionetto vzniká. Celosvětová kampaň má premiéru v České republice, její spuštění na ostatních trzích bude následovat. Svým rozsahem jde o největší podporu Mionetta, která u nás byla kdy realizována. Prosecco se mezi českými spotřebiteli těší velké popularitě, již několik let poptávka po něm strmě stoupá. Jeho hlavní sezónou je jednoznačně léto. To dokazují i statistiky zdejších prodejů Prosecca Mionetto.

 

Hlavní sezóna Prosecca je už za rohem

Prosecco je chloubou regionů severní Itálie a našlo si bezpočet příznivců po celém světě. Mezi největší konzumenty Prosecca se řadí i Česká republika, podle údajů sdružení výrobců Prosecca se k nám v roce 2020 dovezlo přes 6,8 milionu lahví Prosecca, tedy o téměř čtvrtinu více než v roce předchozím. Řadíme se tak na 13. příčku v žebříčku zemí dovážejících Prosecco. Stále větší oblibě se těší i značka Mionetto, kterou na českém trhu distribuuje společnost BOHEMIA SEKT. „V minulém roce čeští spotřebitelé zakoupili přes tři čtvrtě milionu lahví Prosecca Mionetto, což je o téměř 30 % více než v roce 2019. O Prosecco zájem dále roste. Jen za prvních pět měsíců tohoto roku naši zákazníci zakoupili o 46 % více lahví Mionetta než za shodné období v předchozím roce,“ říká Marek Žižkovský, manažer značky Mionetto pro Českou republiku, a dodává: „Největší poptávka po našem Proseccu je tradičně v letních měsících. Češi si Mionetto nejraději užívají v červenci a srpnu. Vše nasvědčuje tomu, že trend letní konzumace stylových italských bublinek bude výrazný i letos.“

 

Mionetto kampaň s premiérou v ČR

Svou lehkou a svěží chutí promění Mionetto Prosecco každou chvíli v mimořádnou. Jeho původ, prvotřídní kvalita a dotek italského stylu a chuti do života se promítly i do globální komunikační kampaně, která odstartovala s českou premiérou tento týden. V televizním spotu se jeho aktéři přesouvají surrealistickým trikem do míst, kde si vychutnávají sklenku Mionetta. Mezi nimi nechybí ani Praha. Cesta je završena uprostřed mírně zvlněných kopců kraje Valdobbiadene, v samém srdci oblasti Prosecca.  Televizní kampaň je u nás načasována od poloviny června do poloviny srpna.

 

Svézt se oranžovou

Vedle televizní reklamy na Mionetto bude v ČR značka s novými komunikačními vizuály pracovat i na venkovních plochách (bigboardy, CLV) a v online prostředí. Reklamní mix doplní i kontinuální aktivita na sociálních sítích. Ulicemi našeho hlavního města jezdí od června také tramvaj v Mionetto barvách.

Zdroj a foto: BOHEMIA SEKT

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010