Produkty privátních značek BILLA bodovaly v programu Volba spotřebitelů

1180 zobrazení

Společnost BILLA v letošním roce opět zabodovala a získala v letošní anketě Volba spotřebitelů 2020 hned několik ocenění. Dvanáct produktů napříč privátními značkami byly zvoleny novinkami roku 2020. BILLA uspěla s výrobky privátních značek BILLA, BILLA Premium a FREE. Výsledky byly vyhlášeny 11. června.

Oceněním Novinka roku programu Volba spotřebitelů se mohou každoročně pochlubit nejlepší nové nebo inovované výrobky uvedené na trh s rychloobrátkovým zbožím. „Chtěli bychom tímto poděkovat zákazníkům za opětovně projevenou přízeň a za ocenění kvality výrobků našich privátních značek. Tyto kontinuální ohlasy zákazníků bereme velmi vážně, neboť nám pomáhají se zlepšovat a udržovat vysokou kvalitu našich produktů a služeb,“ řekla manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti BILLA Dana Bratánková.

Nejúspěšnějšími značkami v tomto roce se staly dvě značky BILLA a BILLA Premium. V kategorii cukrovinky se staly Novinkou roku hořké čokolády BILLA Premium, které porazily velmi silné soupeře z řad brandových produktů. Pečeť kvality Volby spotřebitelů ponesou po celý rok hořké čokolády BILLA Premium Fine Dark chocolate se 74 % kakaa, BILLA Premium Fine Dark chocolate se 74 % kakaa s kandovanou pomerančovou kůrou a BILLA Premium Fine Dark chocolate s 85 % kakaa.

V soutěži zabodovaly také ochucovadla BILLA Premium Pesto Genovese 130 g, BILLA Glaze s fíkovou příchutí 250 g a BILLA Glaze original 250 g. Logem Novinka roku 2020 se teď mohou pochlubit i těstoviny naší nejvyšší privátní řady BILLA Premium – BILLA Premium Fusilli 500 g, BILLA Premium Tortilloni 500 g, BILLA Premium Spaghetti 500 g a BILLA Premium Lumache 500 g. Mezi oceněnými se také objevil a svou kvalitu tím potvrdil jogurt bez laktózy s bifidokulturou privátní značky Free. Sladkou tečkou mezi oceněnými byla BILLA Ruská zmrzlina smetanová, prodávaná v multipacku 7 x 180 ml.

Marketingový program Volba spotřebitelů odstartovala společnost Atoz Marketing v roce 2001. Jedná se o program, který již devatenáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na českém trhu rychloobrátkového zboží. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu společnosti Nielsen, provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů.

Zdroj a foto: REWE