Procter & Gamble pomáhá vzdělávat děti v ekologickém chování

Společnost Procter & Gamble se rozhodla podniknout další kroky v boji proti změnám klimatu a přichází s programem, který pomáhá u dětí budovat ekologické návyky už od malička. Na základě komplexní analýzy životního cyklu produktů totiž společnost P&G zjistila, že 60 % až 90 % veškeré spotřeby energie a vody představuje spotřebitelské užívání produktu. Proto se Procter & Gamble pustil do edukace dětí s cílem naučit je správnému a zodpovědnému chování už od útlého věku.

V rámci vzdělávání dětí o ekologii, planetě a zodpovědném životním stylu připravila společnost Procter & Gamble zábavná a jednoduchá videa, která dětem problematiku vysvětlují snadno pochopitelným a poutavým způsobem. Na pomoc si přizvala kreslené postavičky a grafická schémata, díky kterým děti porozumí ekologii v širším kontextu. Nejedná se ovšem o pouhá výkladová videa – ke každé problematice (voda, elektřina, odpad) je uvedeno několik praktických a zábavných tipů, jak si osvojit ekologické chování hrou.

Yvette Krubl, manažerka korporátní komunikace P&G, vysvětluje: „Naše planeta se nachází v přelomovém bodě, kdy jsou nesmírně důležité všechny aktivity, které podnikneme k její ochraně. Myslíme si, že pokud jsou pravidla šetření s přírodními zdroji dětem vysvětlena formou hry, jednoduše je pak přijmou za své a bude jim připadat přirozené je aplikovat. Edukační materiály budeme dále rozvíjet a plánujeme zpracovat i podklady pro učitele.“

Společnost Procter & Gamble však kromě vzdělávání dětí nově v širším rozsahu motivuje i své zaměstnance. V pražských kancelářích jsou pořádány měsíční výzvy „Go Green“. Jedná se o půlroční projekt, jehož cílem je zapojit všechny zaměstnance do vytváření drobných ekonávyků, které jim pomohou v cestě k ekologičtějšímu chování. Každý z měsíců se zaměřuje na konkrétní výzvu (např. lokální nákup nebo vegetariánská strava), jejichž cílem je vysvětlit zaměstnancům, proč je nezbytné tyto drobné kroky implementovat do svých životů. Zaměstnanci se týmově motivují a sdílí své zkušenosti a postřehy. V rámci Týdne Země, který se celosvětově slaví na konci dubna, bude P&G pořádat i další akce včetně konference na udržitelné téma.

Zdroj a foto: Procter & Gamble

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010