Privátní značka masa a masných výrobků Vocílka získala prestižní ocenění Czech Superbrands 2021

Privátní značka Vocílka společnosti BILLA získala za posledních 6 měsíců již druhé prestižní ocenění. Na konci minulého roku získala titul Nejdůvěryhodnější značka 2020 a stala se tak leaderem v kategorii masa a uzenin mezi spotřebiteli. Nyní ji odborná porota udělila titul Czech Superbrands 2021, což významné postavení Vocílky na českém trhu ještě více umocňuje. Obě získaná ocenění spolu s prodejními výsledky potvrzují vysokou kvalitu české privátní značky a oblíbenost mezi zákazníky. Právě dnes startuje BILLA druhou vlnu komunikační kampaně s ambasadorem značky Vocílka, Janem Punčochářem, tentokrát se zaměřením na kuřecí maso nejen na gril.

 

„Při založení značky jsme si přáli, aby si zákazníci v našich supermarketech mohli zakoupit kvalitní české maso a masné produkty vyrobené z českých surovin. To se nám také podařilo, což dokazují nejen prodejní výsledky Vocílky, ale i vítězství v nejrůznějších soutěžích a testech,“ radost,“ říká generální ředitel BILLA ČR, Jaroslaw Szczypka. „Oba získané tituly pro Vocílku potvrzují, že odvádíme dobrou práci a naši zákazníci i odborná veřejnost naše kroky vnímají pozitivně. Z udělených ocenění máme velkou radost,“ dodal Jaroslaw Szczypka.

 

„Když kuře, tak české“

Značka Vocílka, která vznikla v roce 2011, garantuje zákazníkům původ masa výhradně z českých chovů, a to i u všech svých masných výrobků. V minulém roce se na poli marketingu spojila s majitelem známé pražské restaurace a porotcem oblíbené kuchařské show Janem Punčochářem. Nyní BILLA startuje již druhou komunikační kampaň značky Vocílka, tentokrát s primárním zaměřením na kuřecí maso z českých chovů a jeho zpracování nejen pro letní grilování. Kampaň s ambasadorem značky Janem Punčochářem se objeví ve všech komunikačních kanálech.

Nová komunikační kampaň zaměřená na privátní značku masa a masných produktů Vocílka  se objeví ve všech reklamních formátech (TV, tisk, online). Reklamní spot a další komunikační formáty vznikly ve spolupráci s agenturou McCann Prague. O digitální zastřešení kampaně se stará agentura MarketUp.

 

Vocílka úspěšně roste

V roce 2020 se českého masa a masných produktů Vocílka prodalo v obchodní síti BILLA přes 20 000 tun, což v meziročním srovnání činí nárůst 54 % oproti roku 2019. V současné době BILLA prodává pod značkou Vocílka 371 produktů. Maso pod značkou Vocílka odebírá společnost z 510 farem a masné produkty Vocílka vyrábí BILLA v 5 výrobních závodech v České republice. Kuřecí maso pochází ze 150 farem, hovězí pak ze 300 farem a vepřové ze 60 farem po celé České republice. Na všech obalech produktů Vocílka je logo Česká potravina, na masných produktech pak logo Vyrobeno podle české cechovní normy.

 

BILLA a sortiment jejích privátních značek

V sortimentu BILLA naleznou zákazníci kromě privátní značky Vocílka dalších 17 privátních značek. V nabídce je tak celkově 2 069 artiklů od celkem 254 dodavatelů, z nichž 134 jsou české firmy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy byl za loňský rok více než 22 %.

Zdroj a foto: REWE

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010