Pivovary Staropramen obsadily třetí místo mezi nejodpovědnějšími velkými firmami

Pivovary Staropramen se v 17. ročníku hodnocení TOP Odpovědná firma umístily na děleném 3. místě v hlavní kategorii BpS TOP Odpovědná velká firma 2020 a získaly titul Leader. Současně obsadily 2. místo v kategorii BpS TOP Odpovědná firma v reportingu 2020. V konkurenci 60 firem a 125 přihlášených strategií a projektů se Pivovary Staropramen se ziskem dvou ocenění zařadily mezi nejúspěšnější společnosti letošního ročníku.

Společnost Pivovary Staropramen získala od 55 nezávislých hodnotitelů celkový rating 91 % a ziskem třetího místa výrazně překonala loňskou osmou příčku. Aliance Byznys pro společnost se v komplexním hodnocení udržitelného podnikání a CSR mezi velkými firmami zaměřuje na oblasti strategie, odpovědné HR, dodavatelský řetězec, životní prostředí a podpora komunit. „Velké výrobní společnosti, jako je ta naše, za sebou bezesporu zanechávají stopu. Proto usilujeme o to, abychom ty negativní minimalizovali, a naopak prostředí, v němž působíme, ovlivňovali pozitivně. Z toho důvodu v každém jednotlivém rozhodnutí zohledňujeme dopady na tři stěžejní oblasti ­– zaměstnance a komunity, spotřebitele i zákazníky a udržitelnou výrobu,“ uvádí ředitelka právního oddělení a vnějších záležitostí pro Česko a Slovensko ve společnosti Pivovary Staropramen Jana Vinklářová. Dělenou druhou příčku navíc Pivovary Staropramen obsadily v další hlavní strategické kategorii BpS TOP Odpovědná firma v reportingu 2020, v níž jsou hodnoceny společnosti, které komplexně, transparentně a efektivně měří a komunikují své aktivity v oblasti odpovědného a udržitelného podnikání.

Aktivity v průběhu pandemie covid-19

Hned zkraje letošního roku muselo dojít vzhledem k pandemii covid-19 ke změně plánů v oblasti CSR a udržitelnosti. Vedle dlouhodobé strategie udržitelnosti musely Pivovary Staropramen čelit výzvám spojeným s nestálou situací ve všech částech dodavatelsko-odběratelského řetězce. Odborná porota ocenila odpovědný přístup a zapojení společnosti v průběhu pandemie, když i za ztížených podmínek pokračovala v udržitelném podnikání, vzdělávání, investicích do nových technologií a podpoře zákazníků a partnerů. „Prioritou se pro nás stala ochrana zdraví zaměstnanců. Zajistili jsme ochranné pomůcky, podporovali jsme práci z domova u těch zaměstnanců, kterým to jejich náplň práce umožňuje. Na začátku podzimu jsme nabídli proplacení očkování proti chřipce, vedle toho jsme kolegům z první linie poskytli bezplatné občerstvení. Jako poděkování za jejich práci a nasazení obdrželi dárkové balení piv a ti starší také balíčky vitamínů,“ říká Vinklářová s tím, že neméně důležitým úkolem se pro společnost stala pomoc zákazníkům. Pivovary Staropramen jim poskytovaly informační servis pro zpřehlednění situace a zajistily bezplatnou sanitaci výčepního zařízení i výměnu prošlého piva. „Pomáháme v oblastech, kde jsme dobří a kde to dává smysl. Proto jsme se rozhodli navázat na jarní aktivitu a znovu podpoříme Integrovaný záchranný systém v Praze a Ostravě i nemocnice v lokalitách našich pivovarů. Předáváme jim naše nealko pivní mixy Cool a nechybí ani zdravotní ochranné pomůcky,“ uzavírá Vinklářová.

Zdroj a foto: Pivovary Staropramen

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010