PENNY vítězem Diamantové ligy kvality

Prodejna PENNY v Pečkách na Kolínsku je absolutním vítězem Diamantové ligy kvality 2019 v kategorii supermarketů a diskontů! PENNY tak na slavnostním vyhlášení výsledků 4. ročníku soutěže obdrželo prestižní Cenu za vynikající kvalitu od České společnosti pro jakost. Ta se při hodnocení řídí výsledky takzvaného „mystery shopingu“, kdy úroveň jednotlivých prodejen hodnotí anonymní auditoři. V rámci více než 40 hodnocených prodejen PENNY Pečky vyhrálo ziskem více než 195 bodů z 200 možných.

Prodejna v Pečkách tak bude moci po následující 2 roky užívat ochrannou známku Diamantová liga kvality. „Toto ocenění je pro nás důkazem, že cesta, na níž jsme se vydali v posledních dvou letech, má smysl. Pečky jsou jednou z našich nově otevřených prodejen, o to víc nás těší, že hned po svém otevření získala toto prestižní ocenění, které je udělováno na základě návštěv anonymních auditorů,“ řekl při převzetí ceny Martin Peffek, jednatel společnosti PENNY Market. PENNY letos modernizovalo přes 70 svých prodejen a doposud otevřelo 4 nové prodejny: Pečky, Valašské Meziříčí, Bor u Tachova, Dobrá na Frýdeckomístecku, a do konce roku má v plánu otevřít minimálně další tři prodejny. Celkově do modernizace své sítě investuje přes 1 miliardu korun. S 383 prodejnami si tak upevňuje pozici řetězce s největší sítí prodejen.

Prodejna PENNY Pečky

Vedle Ceny za vynikající kvalitu od České společnosti pro jakost PENNY v rámci slavnostního večera 4. ročníku soutěže obdrželo také ocenění za druhé místo v doplňkové soutěži za spolupráci s lokálními dodavateli.

Diamantová liga kvality je společný projekt Svazu obchodu a cestovního ruchu a Ministerstva obchodu a průmyslu podporovaný vládou ČR. Základem posuzování je tzv. neznámý zákazník (Consumer Quality Index). Anonymní auditor v pozici běžného zákazníka hodnotí tři základní kritéria – celkový vzhled, kvalitu zboží a úroveň služeb zákazníkovi.  Po tomto zhodnocení auditor odhalí svoji identitu a s personálem obchodu provede pohovory. Zkontroluje, jak se dodržují hygienické předpisy, výrobní postupy, správné označení, původ zboží atd.

Hodnocení každé prodejny je komplexní a další body mohou obchody získat svým aktivním zapojením do projektů společenské odpovědnosti, prací pro místní komunity, bezbariérovým uspořádáním nebo nabídkou bioproduktů. Důležité je rovněž fungování pracovního kolektivu, vztah zaměstnanců k firmě nebo jejich otevřenost inovacím.

Zdroj a foto: PENNY MARKET Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010