Penam vsadil u značky Fit den na soutěž

Optimální soutěžní doba v podobě čtyř soutěžních týdnů a jednoduchá mechanika soutěže jsou ve spojení s atraktivními výhrami efektivní strategií spotřebitelských soutěžích. To potvrzuje společnost Penam v rámci podpory své značky Fit den soutěží, která pro spotřebitele odstartovala 1. června a poběží po celý měsíc. 

Zakoupit jeden ze tří soutěžních chlebů z řady Fit den, zadat číslo účtenky na web a odpovědět na tipovací otázku; každý týden vyhraje nejpřesnější tip a každý týden Penam ocení 10 výherců. A podpora brandu? Vyjma zvýšení vizibility značky přímá motivace zákazníka k nákupu, neboť počet kódů zadaných na základě účtenky není omezen; čím více zakoupených produktů z řady Fit den, tím vyšší šance na výhru prostřednictvím zadaných kódů.

Právě výhry v podobě fitness hodinek či náramků značky Garmin jdou ruku v ruce se zaměřením řady Fit den. „Sortiment produktů pod hlavičkou značky Fit den je určen pro vyznavače aktivního životního stylu, kteří dbají na zdravou stravu a dostatek pohybu. Právě hodinky či náramky pomohou motivovat k pohybu a sledovat naše pohybové aktivity. Neméně důležitá je pro lidské zdraví i skladba jídelníčku s dostatkem všech živin včetně vlákniny. Naše chleby Fit den mají vysoký obsah vlákniny a obsahují spoustu zdravých semínek. Na své si přijdou dámy i pánové – ve hře jsou jak výrobky pro dámy, tak i pánské varianty. Stejně tak jako naše chleby, které jsou určené pro každého,“ přibližuje komplexní záměr Petra Satrapová, product manager společnosti Penam.

Soutěž je podpořena kampaní, kterou odstartovaly první inzerce v printu 25. května. Do tisku je v rámci reklamní podpory zahrnut vlep na titulní straně MF Dnes (3. června) a inzerce v týdeníku ONA Dnes vydavatelství MAFRA. Zařazena jsou i lifestyle média vydavatelství Vltava Labe Media – například Kondice, Žena a život, Překvapení či Story. Mix v printu doplňuje i oborové periodikum Pekař a cukrář či v lékárnách distribuovaný magazín Zdraví.

Online kampaň navázala 31. května. Vyjma komerčních kanálů (mimo jiné například iDnes.cz, Expres.cz či eMimino.cz) využije Penam pro oslovení zákazníků vlastní profily na sociálních sítích Facebook a Instagram. Podpora zahrnuje i portál Akčníceny Nechybí ani známá tvář z řad influencerů; na soutěž upozorní na svém Instagramu rovněž Agáta Hanychová.

Zdroj a foto: Penam

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010