Pečivo v  Kauflandu chrání nové plexisklo

Od začátku nouzového stavu společnost Kaufland neustále zvyšuje hygienickou bezpečnost na všech svých 134 prodejnách. Po zavedení plexiskel na pokladnách se rozhodl přední obchodní řetězec připravit další významné opatření. Jako první prodejce v České republice zavádí natrvalo kryté úseky pečiva.

Jednorázové rukavice a podávací kleště jsou standardním vybavením na prodejnách Kauflandu v úseku pečiva. Jako první řetězec začal navíc balit jednodenní pečivo chléb a rohlíky od regionálních pekařů. Od května svá hygienická opatření ještě posiluje – nabídka pečiva v regálech bude chráněna plexisklem. Za jednoduše otvíratelným krytem si zákazníci vyberou své oblíbené koblihy s ovocnou náplní, bagety, kaiserky či další druhy pečiva.

Nově zavedené kryty zvyšují ochranu v našem úseku pečiva. V tuto chvíli jsou nainstalovány již na prvních prodejnách, během následujícího měsíce budou postupně zavedeny na všechny naše prodejny,“ upřesnila mluvčí Renata Maierl.

Do krytých regálů se vejde průměrně 90 druhů pečiva, počet se odvíjí od velikosti jednotlivé prodejny. Kaufland novinku plánuje zavést jako trvalé řešení. „Přemýšleli jsme o variantě, která bude dlouhodobá, estetická a funkční,“ doplnila mluvčí Renata Maierl.

Ochranný štít na samoobslužných pokladnách

Od vyhlášení nouzového stavu Kaufland postupně zavedl nadstandardní hygienická opatření na všech svých prodejnách. Zvýšila se četnost úklidu a intenzita čištění vozíků. U vchodu do prodejny jsou k dispozici hygienické stanice a jednorázové rukavice či igelitové sáčky. Jako první nainstalovali plexiskla u pokladen a informací, v pokladní zóně na podlaze označili doporučené dvoumetrové rozestupy. Na prodejnách jsou pro zákazníky vyvěšené instrukce, jak se chovat během nákupu a konkrétní opatření je neustále opakováno také prostřednictvím instore rádia.

Zaměstnanci prodejen byli vybaveni ochrannými pomůckami – dezinfekčními gely, rouškami a rukavicemi. Od konce dubna mají navíc zaměstnanci na samoobslužných pokladnách ochranný plexi štít na obličej. Do zajištění ochranných pomůcek investoval Kaufland v řádech desítek milionů korun.

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010