Na Veggie Náplavce se představí také privátní značka Kauflandu pro vegetariány

Novinky vegetariánské a veganské gastronomie budou už tuto neděli k ochutnání na pražském Rašínově nábřeží. Koná se tam populární Veggie Náplavka Market. Svou privátní značku K-take it veggie na festivalu představí i společnost Kaufland, generální partner celé akce. „Jsme rádi, že můžeme být součástí tohoto eventu. Zároveň chceme lidem představit řadu našich produktů pro zdravější a pestřejší stravování z řady K-take it veggie, které mohou na místě i ochutnat,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

Jubilejní desátý ročník Veggie Náplavky bude tentokrát ve stylu farmářských trhů. Aktuální opatření zatím nedovolují její klasickou plnou verzi s bohatým doprovodným programem (té se návštěvníci dočkají 28. 6.), ale rozhodně bude co degustovat.

Na Veggie Náplavce bude možné ochutnat naše sójové jogurty, které uspěly v dTestu, pomazánky na žitném či špaldovém chlebu posypané tofu a rukolou. Nabídneme také dva druhy smoothie z rostlinných mlék. Pokrmy budeme samozřejmě připravovat do ekologických materiálů, například do rozložitelných kelímků,“ přiblížila Maierl s tím, že pod značkou K-take it veggie nabízí mj. také další nejmodernější produkty rostlinné výroby: hotová jídla, alternativy uzenin, sýrů a tvarohů.

Šetrný přístup k životnímu prostředí je v Kauflandu prioritou. Aktivně předchází plýtvání s potravinami, používá materiály šetrné k životnímu prostředí, využívá energeticky nenáročných technologií a nezapomíná na trvale udržitelný sortiment. V nabídce nechybí produkty pro zákazníky s různými potravinovými intolerancemi. Pod značkou K- free najdou bezlaktózové či bezlepkové výrobky nebo řada K-Bio nabízí produkty vyráběné v soulad s ekologickým zemědělstvím.

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010