Mucha Sekt Nealko od Soare sekt vítězem Volby spotřebitelů 2021

Čeští spotřebitelé zvolili Mucha Sekt Nealko Nejlepší novinkou roku 2021. Špičkové produkty Mucha Sekt inspirované tvorbou Alfonse Muchy tak sklízí úspěchy nejen v zahraničí, ale i na domácí půdě. Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka oceňuje inovace na českém trhu už 20 let.

O titul Nejlepší novinka se tento rok ucházelo 196 nových nebo inovovaných výrobků. Ty soutěžily o přízeň spotřebitelů v 60 kategoriích. Mucha Sekt do tohoto náročného klání vyslal svůj nealkoholický sekt, který byl na trh uveden před pouhými pár měsíci, ale i přesto si získal důvěru spotřebitelů, kteří jej zvolili vítězem.

„Naše produkty vynikají nejen skvělými chuťovými kvalitami, ale také na první pohled zaujmou neotřelým designem každé láhve, který čerpá z Muchovy nadčasovosti a smyslu pro styl a krásu. Jsme nesmírně rádi, že se nám daří držet vysoký standard našich produktů a nabízet novinky, které ocení naši čeští spotřebitelé. Volba spotřebitele ovšem není jediná soutěž, kde sklízíme úspěchy. Mucha Sekty získávají pravidelně medaile na mezinárodních soutěžích jako je Mundus Vini, Berliner Wine Trophy nebo na domácí Prague Wine Trophy,“ vyjmenovává úspěchy posledních let Zdzisław Dalecki, ředitel společnosti Soare sekt a.s.

„Zároveň je to po nás závazek do dalších let, získali jsme toto ocenení už předminulý rok také na Slovensku s Rybízovým a Višňovým vínem Náš Sad a vloni vyhrála naše Dino edice dětských bublinek Robby Bubble. Věřím, že i v roce 2022 uspějeme s novinkami, které už nyní připravujeme,“ dodal obchodní ředitel společnosti Maroš Puškár.

Čtyři tisíce českých spotřebitelů rozhodlo o výsledku

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, který tento rok uskutečnila agentura Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli by si odnést pouze jeden z nich. V kategorii nelkoholických sektů vybrali za vítěze Mucha Sekt Nealko. V každé kategorii soutěžily minimálně tři konkurenční produkty a při výběru respondentů byly zohledněny různé atributy.

Další podporu připravuje organizátor ve spolupráci s mediálními partnery programu. Reklamní kampaně na podporu vítězných ovinek poběží v časopisech i nákupních řetězcích. Novinkou podpory pro vítěze bude citylightová kampaň v nákupních centrech a outdoorová kampaň na podporu vítězných produktů, která se uskuteční v rámci celé České republiky.

 „Vína značky Mucha Sekt pocházejí z prémiových vinařských oblastí a podléhají nejnovějším trendům v oblasti zpracování hroznů i samotné výroby vína. Všechny produkty z elegantní řady ART DU VINS jsou typické svojí ovocnou svěžestí. Díky tomuto ocenění odstartujeme rozsáhlou podporu vítězné novinky, Při propagaci budeme po dobu jednoho roku používat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2021, a to jak přímo na lahvích Mucha Sekt Nealko, tak v marketingových kampaních,“ deklaruje brand manažerka Barbara Kozielová.

Zákazníci si mohou vybírat z pestré nabídky stylových sektů z kolekce Alfonse Muchy, která obsahuje jak alkoholické, tak nealkoholické varianty. Sortiment je doplněn o jedinečnou kolekci tichých odrůdových vín ART DU VINS inspirovanou každodenním bytím, tvořivostí a úspěchem Alfonse Muchy během jeho působení ve Francii.

Každá lahev na sobě nese jiné Muchovo dílo. „Mucha Sekt Nealko dostal do vínku dílo s názvem Princezna Hyacinta, které vzniklo roku 1911 pro Národní divadlo jako propagační plakát stejnojmenné baletní pantomimy Ladislava Nováka a Oskara Nedbala s populární herečkou Andulou Sedláčkovou v hlavní roli. Motiv hyacintu se opakuje v celém návrhu. Nalezneme ho na vyšívaném šatu a honosných stříbrných špercích i na symbolickém kruhu, který krásná princezna drží v ruce. I když je to letos už 110 let od jeho vzniku, dílo je neustále půvabné, stejně jako náš nealkoholický polosuchý sekt, který si můžete vychutnat, kdykoliv si budete přát. Oblíbíte si ho zejména pro jeho všestrannost a také svěží ovocnou chuť, ve které se nesou tóny zralých jablek a citrusů,“ dodává brand managerka Soare sekt Barbara Kozielová.

Loni v červenci uplynulo 160 let od Muchova narození. „Jsem velmi rád za dlouholetou spolupráci naší nadace se společností Soare sekt. Navíc i spojení naší rodiny se světem dobrého vína trvá už spoustu let. První zmínka o něm totiž sahá až do patnáctého století, konkrétně do roku 1488, kde Voršila Muchapeková „poručila vinohrad v Rovni strýci svému Muchovi a k tomu tři drejlinky vína“. Můj dědeček Alfons Mucha prožil mnoho krásných časů se sklenkou dobrého vína v ruce,“ doplnil k vítězství ve Volbě spotřebitele 2021 John Mucha, prezident Mucha Foundation.

Zdroj a foto: Soare sekt

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010