Milka má čokoládu s emotikony

Značka čokolád Milka společnosti Mondelēz International uvedla na trh svou nejoblíbenější čokoládu Milka Alpenmilch v limitované verzi. V jednotlivých čtverečcích jsou místo loga značky vytlačené emotikony, které lze poskládat do nejrůznějších vzkazů. Kampaň, kterou se speciálním produktem značka pojí v reklamě i na sociálních sítích, má lidi vést ke kreativě při vytváření milých, hezkých a potěšujících zpráv a pozvednout náladu pomocí velmi jednoduchého a snadno realizovatelného gesta.

Probíhající pandemie a s tím související nové situace, kterým ve svých životech najednou musíme čelit, včetně omezení společenských kontaktů s sebou nepřinášejí dobrou náladu,“ říká Jakub Barvínek, manažer značky Milka. „A ona to nemusí být vždycky velká gesta, často stačí opravdu málo, abychom se vzájemně potěšili, a tak si i pomohli. Stručný vzkaz pomocí poskládaných smajlíků, srdcí a milých slov je úplnou drobností, radost ale udělá opravdu každému, kdo ho dostane,“ dodává Barvínek s tím, že originální vzkazy lze vytvářet i prostřednictvím webových stránek značky.

Součástí kampaně je i soutěž o Milka polštářky pro nejjemnější usínání. Spotřebitelé je mohou získat za nákup jakéhokoliv produktu Milka a po následné registraci účtenky do soutěže. Každý den jich značka rozešle výhercům padesát. Myšlenku láskyplných vzkazů podporuje i aktuální reklamní kampaň, která běží v televizi. Ve dvacetivteřinovém spotu pomůže malý chlapec svému sousedovi najít ztraceného psa. Za jeho nalezení totiž nabízí odměnu v podobě velké spousty čokolády Milka.

Zdroj a foto: Mondelez Czech Republic

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010