Košík.cz zjišťuje, které z domácností jsou v karanténě

Společnost Košík.cz se vyjádřila k přijatým opatřením při obsluze domácností, které budou zůstávat v karanténě. 

S ohledem na oficiální vládní doporučení předpokládáme, že Košík začne využívat celá řada zákazníků v domácí karanténě. Jsme si vědomi naší důležité role a proto jim chceme situaci co nejvíce ulehčit. Zároveň však potřebujeme zajistit, aby předávka nákupu byla bezproblémová a bez jakéhokoliv rizika pro naše kurýry,“ říká Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Již v průběhu víkendu proto byla na stránky Košíku umístěna prosba, aby všichni držící domácí karanténu napsali tuto skutečnost při nákupu do poznámky a pokud je to možné, platili za nákup předem. Zda není zákazník v domácí karanténě budeme zjišťovat ještě SMS zprávou při příjezdu kurýra. U zákazníků, kteří povinnou domácí karanténu dodržují, dojde k předání nákupu bezkontaktním způsobem: kurýr nákup vynese k prvním dveřím od domu nebo bytu a nebude přijímat platbu v hotovosti. Všichni kurýři jsou zároveň vybaveni gelovou dezinfekcí, kterou si před každou předávkou i po každé předávce nákupu umývají ruce. Jednotlivé vozy jsou pak čištěny na konci každé směny.
V případě jakéhokoli dotazu je pro naše zákazníky k dispozici zákaznická linka, která bude mimo jiné řešit platby za nákup u těch osob, které momentálně nemohou zaplatit kreditní kartou. Opatření budeme upravovat na základě situace a doporučení ze strany státu. Podle našich předpokladů se na nákup potravin online ve velkých městech spolehne většina lidí v karanténě, je tedy potřeba, aby online supermarkety fungovaly bez problému a bezpečně.Košík.cz momentálně pokrývá Prahu a velkou část Středočeského kraje městech, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.“

Zdroj a foto: Košík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010