Internetová display reklama zaznamenala v srpnu nárůst
V srpnu 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy nárůst o 8 %, neboť zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun. Tyto údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.
I v meziročním porovnání oblasti internetové display reklamy došlo k mírnému nárůstu, a sice o 3 %.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil online obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionů korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13,7 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 392 milionů korun.