Direct na soutěžní šifrovací hře ukazuje, jak mění svět pojišťovnictví

Direct pojišťovna spouští ke svému pětiletému výročí online šifrovací hru, ve které budou lidé napravovat svět pojišťovnictví. Výherce získá poukaz na 10 000 korun na nákup sportovního vybavení.

Změnit svět pojišťovnictví k lepšímu. To je hlavní myšlenka Direct pojišťovny a nově i šifrovací hry, která dnes začíná. Úkol pro všechny hráče je jasný – vyluštěním devíti šifer napravit svět pojišťovnictví, stejně jako se o to snaží Direct pojišťovna už pět let, co na českém trhu funguje.

Vše je ve stylu pohádky. Na herní mapě je devět říší, ve kterých pojišťovnictví nefunguje tak, jak má. V jedné se snaží klienty nachytat na nesmyslné háčky, v další je drží jako rukojmí díky nezrušitelným smlouvám. „Vybrali jsme ty největší nešvary, proti kterým jako pojišťovna bojujeme,“ vysvětlila myšlenku hry mluvčí Directu Nela Maťašeje. Napravit takovou říši ale není jen tak, některé šifry jsou lehčí, jiné hráče potrápí. Díky nápovědě by ale neměl být problém uspět i pokud budou lidé luštit úplně poprvé.

Soutěž potrvá až do 12. března. O první cenu, což je poukaz na 10 000 korun do Sportisima, budou soutěžit jen ti hráči, kteří vyluští alespoň šest z devíti šifer. „Kromě toho vybereme i dalších devět hráčů, kteří získají dárkové balíčky,“ dodala Maťašeje.

Zájemci se mohou zapojit na webových stránkách hry.

Zdroj a foto: Direct pojišťovna

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010