DATART získal titul Nejdůvěryhodnější značka 2020

904 zobrazení

Spotřebitelé zvolili DATART jako nejdůvěryhodnější značku v kategorii Prodejci elektra. V nejrozsáhlejší nezávislé anketě, zaměřené na důvěru ve značku, letos čtyři tisíce spotřebitelů hodnotilo sedm set značek. Průzkum se uskutečnil již šestým rokem, DATART byl tímto titulem oceněný letos poprvé.

Je to pro nás velká radost. Důvěra zákazníků se nezískává snadno a je výsledkem dlouhodobého přístupu. Ocenění si vážíme o to víc, že jej udělují sami spotřebitelé a nám získání titulu potvrzuje, že jdeme správným směrem. Současně je pro nás cena také závazkem, abychom důvěru obhájili i do budoucna a, ještě lépe, ji dokázali posílit,“ říká Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC, do které značka DATART patří.

Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC

DATART dlouhodobě a velmi detailně vyhodnocujeme zákaznickou spokojenost, aby naplnil hodnoty, jako spolehlivost, odbornost, férový přístup k zákazníkům, a kvalitu služeb, na kterých dlouhodobě staví. V Česku DATART provozuje více než sto kamenných prodejen, v přímém kontaktu se zákazníkem je více než tisíc elektro specialistů z prodejen, několik stovek pracovníků posádek DATART dopravy, tzv. „DOPRAVARTu“, a zaměstnanců zákaznické linky.

Získat cenu letos je pro nás dvojnásobnou radostí. Tento rok byl nákupní proces ovlivněný pandemií, chování zákazníků se změnilo, v několika vlnách se nakupování přesunulo čistě jen na online, nabízené služby včetně doručování zboží k zákazníkovi domů byly vlivem restrikcí omezeny. Tomu bylo potřeba rychle se přizpůsobit a neztratit přitom na kvalitě, na kterou jsou zákazníci u nás zvyklí a očekávají ji. Proto si důvěry, takto vyjádřené zákazníky, velmi vážíme, zvláště pak v této době, a představuje pro nás velký závazek a současně obrovskou motivaci do budoucna,“ dodává Daniel Večeřa.

Průzkum mezi spotřebiteli je v Česku nejrozsáhlejší nezávislou anketou, která se zaměřuje na důvěru ve značku v různých odvětvích podnikání. Oceňuje značky na českém a slovenském trhu, kterým spotřebitelé nejvíc důvěřují. Průzkum společnost ATOZ Marketing Services uskutečnila ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4000 českých spotřebitelů.

Zdroj a foto: HP Tronic