Danone uvádí na trh novou značku rostlinných nápojů
Společnost Danone uvádí na trh novinku – rostlinné nápoje značky GOU!. Značka už je v těchto dnech k dostání v Tescu a Globusu nebo na Rohlíku, Košíku a Pilulce. Novinkou se Danone snaží budovat kategorii rostlinných výrobků a zároveň naplňovat firemní strategii Jedna planeta. Jedno zdraví (One Planet. One health). Věří, že stravovací návyky jednotlivců mají vliv nejen na jejich zdraví, ale i na zdraví planety. Úprava složení stravy na vyšší podíl zeleniny, ovoce a luštěnin totiž může být jedním z bodů, který dokáže životnímu prostředí velmi prospět.
„Neustále se setkáváme s jasnou potřebou finančně dostupnějších produktů na rostlinné bázi, které by nám zároveň umožnily získat nové spotřebitele, jako jsou rodiny z menších měst, ale i lidé ve vyšším věku. Právě proto jsme se rozhodli přijít s novou značkou GOU!,“ uvádí Barbora Horníková, Brand Manager značky Alpro, Provamel a GOU!.
Nové rostlinné nápoje GOU! jsou vyrobené z ověřených a zodpovědně vypěstovaných ingrediencí jako sója, mandle a kokos. Obsahují vitamíny B a D, jsou přirozeně bez laktózy a v 100% recyklovatelném obale.
„Český, ale i slovenský trh se řadí mezi nejmenší rostlinné trhy v Evropě. Proto vidíme velký potenciál tuto kategorii dále rozvíjet,“ dodává Horníková. Společnost Danone ve svém portfoliu kombinuje (a i nadále bude kombinovat) jak tradičnější produkty živočišného původu, tak výrobky založené na rostlinné bázi.
Výrobce se kromě použití recyklovatelného obalu rozhodl na obaly novinek uvést i nutriční označení NutriScore, kterým chce spotřebitelům zjednodušit orientaci v rámci správné výživy.