BeBe Dobré ráno představuje novou ambasadorku Lenku Vacvalovou v nové kampani s Notinem

Oblíbená značka snídaňových sušenek BeBe Dobré ráno připravila na období před letními prázdninami spotřebitelskou soutěž o deset exkluzivních proměn s vizážistou a vlasovým stylistou a dárkové poukazy v hodnotě půl milionu korun. Partnerem soutěže je největší evropský beauty e-shop Notino.

Zapojit se mohou spotřebitelé z Čech a Slovenska, kteří v období od 1. do 30. června zakoupí jeden z více než 1,3 milionů soutěžních produktů BeBe Dobré ráno se samolepkou a soutěžním kódem. Soutěž s hlavním mottem „Probuď se do krásy“ bude mít silnou in-store podporu na obalech produktů a v rámci POS materiálů. Dvacetivteřinový spot a krátký bumper pro sociální sítě instagram, facebook a youtube připravila agentura Isobar. Hlavní hrdinkou je v nich nová tvář značky BeBe Dobré ráno, slovenská herečka a moderátorka Lenka Vacvalová.

„Sušenky BeBe Dobré ráno jsou oblíbenou snídaňovou či svačinkovou volbou pro spotřebitele, kteří žijí aktivním a zdravým způsobem života, zajímá je, co jedí a jak vypadají. Rozhodli jsme se proto jejich zájmy podpořit a přispět k jejich dobrému pocitu poukazy na krásu,“ říká Veronika Demčíková manažerka značky BeBe Dobré ráno. „Důležitou cílovou skupinou jsou maminky malých dětí a mladé aktivní a pracující ženy. I s ohledem na to jsme navázali dlouhodobou spolupráci s novou tváří v podobě Lenky Vacvalové, která je velmi aktivní v pracovním i osobním životě, a i přes toto nasazení zůstává velmi okouzlující ženou. Věříme, že dokáže oslovit a motivovat jak naše věrné zákaznice, tak i ty nové,“ doplňuje Demčíková.

            Partnerem červnové spotřebitelské soutěže je beauty e-shop Notino. Soutěžící tak mohou vyhrát jeden z 690 poukazů v hodnotě pět set nebo tisíc korun od Notina, hlavní výhrou je pak deset zážitkových proměn a balíček produktů v celkové hodnotě deset tisíc korun. Podmínkou účasti v soutěži je zadání unikátního kódu z obalu sušenek na speciální microsite a nahrání účtenky. Obratem se soutěžící dozví, zda získává některou z výher, kterou může přímo stáhnout ve formě elektronického voucheru. Realizaci v Čechách a na Slovensku má na starosti agentura Isobar a Garp.
O promo soutěže se postará na svém profilu také Lenka Vacvalová.

Reklamní spoty jsou ke zhlédnutí zde:

Zdroj a foto: Mondelez Czech Republic

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010