BB Box rozšiřuje nabídku o salátové boxy

Služba BB Box od Bageterie Boulevard, která je nejrozšířenějším smart office cateringem v ČR, rozšiřuje svoji nabídku o salátový box. Firma tím reaguje na měnící se stravovací návyky ve společnosti i zvýšenou poptávku po lehčí a zdravější stravě. A to jak ze strany zaměstnanců, mezi kterými převládají hlavně ženy, tak i zaměstnavatelů. O lehká jídla pro své zaměstnance totiž stojí 68 % společností, které si zajišťují firemní občerstvení.

Nový Salad Box se skládá ze čtyř salátů: Caesar, Caprese, Luštěniny a Zázvorová dýně s pastou. Jeho složení se bude pro pestrost nabídky průběžně obměňovat. Na rozdíl od čistě bezmasého vegeboxu, který služba BB Box představila v srpnu, bylo složení salátů zvoleno tak, aby naplňovalo hlavně požadavky lidí, kteří vyhledávají lehká jídla, drží některou z diet nebo je trápí potravinová alergie. Mezi principy zdravého stravování patří i menší, ale častější porce. Proto jsou saláty koncipovány tak, aby mohly posloužit i jako rychlá svačina.

BB Boxy svými Salad Boxy cílí hlavně na firemní týmy složené ze zaměstnanců, kteří mají rozdílné požadavky, ale zároveň se zajímají o své jídelní návyky a zdravý životní styl. Ve většině případů se tak jedná hlavně o ženy, které se více zaměřují na složení jídel i výživovou hodnotu. V tomto ohledu ženy udávají trendy ve zdravém stravování nejen na pracovištích.

To potvrzuje i Levon Ter-Ghazaryan, projektový manažer BB Boxů: „O rozšíření nabídky o salátové boxy z řad našich zákazníků usilovaly hlavně ženy a jsme rádi, že jsme jim mohli vyhovět. Podle našich zkušeností se chuťové preference a stravovací návyky v ČR i ve světě rychle vyvíjejí, a právě ženy na ně nejrychleji reagují a nebojí se přejímat nové trendy. Tomu jsme uzpůsobili nabídku a nebáli se zařadit i salát z luštěnin, které jsou v současnosti velmi oblíbené pro svůj vysoký obsah bílkovin, ale troufám si tvrdit, že ještě před deseti by nad takovou nabídku spousta lidí jen mávla rukou.“

Zájem o lehčí stravu neprojevují jen strávníci, ale i samotné firmy, které svým zaměstnancům občerstvení zajišťují. Podle průzkumu společnosti IPSOS, který si nechala služba BB Box zpracovat, pravidelně objednává 68 % firem lehčí formu občerstvení.

„K zařazení salátových boxů do nabídky nás nevedl jen zájem samotných strávníků, ale také zaměstnavatelů, kteří stále častěji na strategické meetingy a důležité prezentace vyžadují lehké občerstvení, které nesníží pracovní výkon a soustředění zúčastněných. Navíc saláty patří mezi ta zdravější jídla a zaměstnavatelé tak přispívají i k celkové zdravotní pohodě a lepšímu výkonu svých zaměstnanců,“ dodává Levon Ter-Ghazaryan, projektový manažer BB Boxů.

Do budoucna se chtějí BB Boxy zaměřit také na osobní stravovací preference jednotlivců i celých týmů a pomocí inovací v objednávkovém systému zjednodušit objednávky pro ty, kteří mají tuto aktivitu na starosti.
„Jako lídr na poli smart office cateringu, který sdružuje firemní občerstvení s chytrými řešeními na poli nabídky jídel, packagingu, logistiky a technologií, chceme tento koncept dále rozvíjet a usnadňovat tak našim zákazníkům práci. Chtěli bychom do profilů integrovat možnosti navolení a zapamatování jídelních preferencí tak, aby systém dokázal již při výběru filtrovat jídla na základě alergií, diet, nutričních hodnot nebo vegetariánských a jiných preferencí. To by mělo do budoucna ještě více zjednodušit objednávání firemního občerstvení a také předcházet tomu, že bude někdo z kolektivu nespokojený,“ doplňuje Levon Ter-Ghazaryan.

Zdroj a foto: Bageterie Boulevard

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010