ZooDom v Bratislavě je největší prodejnou svého druhu na Slovensku

Prodejna chovatelských potřeb ZooDom v Bratislavě, na ploše o velikosti 1000 m2, prošla kompletním redesignem. Během něj byl do prodejny zasazen nový design koncept, který navrhla firma MORIS design pro řetězec Super zoo.

Emoce vedou k nákupu

Celý koncept je založen na praktičnosti a emocích. Zákaznickou cestu protkávají tzv. „fun“ prvky, které se soustředí na zákazníkovy emoce a z obyčejného nákupu tak dělají nevšední zážitek. K tomu designéři využili například živá zvířata na prodejně a vytvořili tak atraktivní expozice. Stejně tak na zákazníka působí emoční grafika, která vrcholí na konci zákaznické cesty – tedy u pokladny, kde se nacházejí i pamlsky pro zvířecí miláčky. Pomocí emočních prvků dokáže interiér obchodu v zákazníkovi vyvolat příjemné emoce a následně je proměnit v uskutečněný nákup.

Jasná zákaznická cesta

Orientace na prodejně je podpořená informační grafikou a edukativními prvky. Velké cedule s vyobrazenými jednotlivými mazlíčky jasně ukazují, kde najdou zákazníci potřeby pro kočičku, psa, papouška nebo rybičky. Členění prodejny je tak zákazníkovi zřejmé hned u vstupu. Podkategorie sortimentu pro jednotlivá zvířata jsou pak jasně značené na regálech. Důmyslné rozestavění gondol, prodejních stojanů a regálů zároveň nenásilně zákazníka provede celou prodejnou.

Koncept prezentuje hodnoty značky

S tím, jak rostla velikost značky, rostla i její společenská odpovědnost. Návrh obchodu umožňuje projekty společenské odpovědnosti prezentovat přímo v prodejně. Výrazným komponentem se staly koše na charitativní sbírky pro zvířata bez domova, doplněné o informační tabuli se zvířátky k adopci. Celý návrh interiéru obchodu se tak nezaměřoval jen na funkčnost a zvyšování prodeje, ale především také na identitu značky a její hodnoty.

Společnost MORIS design navrhuje a realizuje komerční interiéry včetně prodejen, showroomů i kancelářských prostor. Za pětadvacet let svého působení na trhu se stala předním odborníkem na in-store design a POS komunikaci. Pro ty největší značky v evropském retailu realizovala již tisíce interiérů a za své designy získala již mnoho ocenění.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010