Značka UGO ušetřila za poslední rok na vybraných provozovnách přes 4 tuny plastového odpadu

Značka UGO, která prostřednictvím 81 UGO Fresbarů a Salaterií po celé České republice nabízí nápoje a saláty z čerstvých surovin, dokazuje, že to jde. Během pilotních měsíců, kdy se zaměřila na šetření jednorázového plastového odpadu, snížila množství plastových kelímků na vybraných provozovnách o 40 %, plastové talíře a příbory nahradila porcelánovými.

Není snadné najít správné odpovědi na řešení otázek udržitelnosti. Ale i malé krůčky a změna chování každého z nás může přinést hmatatelné výsledky,“ vysvětluje Marek Farník, zakladatel značky UGO. „Na vybraných Salateriích jsme proto navzdory ekonomické zátěži začali servírovat čerstvé saláty
a polévky na porcelánovém nádobí s kovovým příborem a plastové kelímky jsme
nahradili skleničkami.“ V přepočtu na rok tak UGO ušetřilo 4,8 tun plastového odpadu.

V roce 2019 se počet takto provozovaných Salaterií zdvojnásobí. Cílem UGA je do roku 2020 snížit objem jednorázových obalů o 15 tun, k čemuž se zavázalo v rámci inciativy Ministerstva životního prostředí #dostbyloplastu.

I sami zákazníci se mohou zapojit a přispět ke změně. Čerstvé šťávy si mohou nyní nechat dát do vlastních nádob,“ uvádí Stanislav Pekárek, šéf marketingu UGO. „My na oplátku garantujeme, že za každý takto nevyužitý jednorázový plastový kelímek pošleme 1 Kč na obnovu druhové pestrosti českých lesů,“ uzavírá.

Zdroj a foto: Kofola ČeskoSlovensko

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010