Značka Orbit s pomocí McDonald’s obdarovává i po vánočních svátcích

4548 zobrazení

Značka Orbit navazuje na spolupráci z předešlých let a opět se spojuje se sítí restaurací McDonald’s. Ve společné kampani založené na konceptu darování odmění spotřebitele dárkem s mnoha benefity. 

Ti, kteří si v období od 30. ledna do 9. dubna 2017 zakoupí speciální balení žvýkaček Orbit, získají nejen sebevědomí se usmívat díky pocitu zdravých a čistých zubů, ale uvnitř balíčku navíc naleznou kupon do restaurací McDonald’s na burger Big Mac™ jen za 39 Kč. V celé síti restaurací McDonald’s bude v době kampaně probíhat sampling žvýkaček Orbit bez cukru.

Nedávný výzkum, realizovaný značkou Orbit, prozradil, že více než polovina Čechů si daruje maličkosti během celého roku, nejen v období vánočních svátků nebo významných událostí. Mezi oblíbené dárky patří mimo jiné také vouchery na zážitek či jídlo a dárky pro zdraví.

Orbit_McDonald's_Spearmint_46 ks dražé_CZ

Dle výsledků výzkumu a také na základě pozitivní zkušenosti z předešlých let jsme opět uzavřeli spolupráci se sítí restaurací McDonald’s. Chceme našim zákazníkům zpestřit povánoční období prostřednictvím gastro kuponu a zároveň připomenout žvýkačky bez cukru jako jednoduchý prostředek pro získání sebevědomí se usmívat po jídle a pití, ale i během celého dne,“ uvádí ke kampani Erika Havrillová, brand managerka značky Orbit pro střední Evropu.

V místech podeje spotřebitelé najdou po dobu více jak dvou měsíců speciálně označené balení žvýkaček Orbit s kuponem uvnitř. Kupon na burger Big Mac za zvýhodněnou cenu 39 Kč lze uplatnit v jakékoliv restauraci sítě McDonald’s v ČR do 9. dubna 2017. Akce bude podpořena samplingem žvýkaček Orbit v celé síti restaurací, PR aktivitami, rozsáhlou bannerovou kampaní a dále komunikována v digitálním prostředí na sociálních sítích a webových stránkách značky.

O  výzkumu:

Sběr dat byl realizován prostřednictvím internetového dotazníku (CAWI) na internetovém panelu agenturou STEM/MARK v rámci pravidelného omnibusu ve dnech 28. 11. – 2. 12. 2016 na cílové skupině mužů a žen ve věku 15 – 60 let. Průzkumu se zúčastnilo 512 respondentů.

 

Zdroj a foto: Wrigley CZ