makro se svými zákazníky splnilo vánoční přání 1400 lidem

Velkoobchod makro letos před Vánoci rozšířil svou charitativní činnost a přišel s novou akcí, která splnila vánoční přání 1 400 lidem z řad těch nejohroženějších – dětem z dětských domovů a seniorům z pečovatelských domů. V uplynulém měsíci měli zákazníci makro možnost přidat ke svému nákupu některé z přání ze stromu splněných přání a zařídit tak hezčí Vánoce i lidem, kteří by jinak neměli od koho dostat svůj vlastní vánoční dárek. Velkoobchod makro navíc ke každému dárku pečovatelským a dětským domovům přispěl 100 Kč na nákup zboží. Celkem tak věnoval dalších 140 000 Kč navíc.

Od 27. listopadu mohli zákazníci makro ve všech 13 prodejnách najít speciální vánoční strom přání, na kterém byly zavěšeny kartičky – přání dětí a seniorů z vybraných regionálních dětských a pečovatelských domovů. „Kromě třinácti prodejen jsme měli jeden strom splněných přání také na centrále společnosti. Na každém stromku bylo 100 přání dětí a seniorů. Společně s našimi zákazníky se nám nakonec podařilo splnit úplně každé přání ze všech stromků. Udělali jsme tak radost 1 400 lidem, kteří by jinak neměli od koho dárek pod stromeček dostat. A Vánoce přeci mají být pro všechny,“ vysvětluje Romana Nýdrle, vedoucí komunikace makro. Průměrná cena dárku byla zhruba 300 Kč. Ve výsledku tak byly věnovány dárky v celkové hodnotě přibližně 420 000 Kč.

„Ke každému zakoupenému dárku navíc makro věnovalo 100 Kč danému domovu ve formě voucheru na nákup zboží. Touto formou jsme darovali dalších 140 000 Kč, díky kterým mohou být Vánoce zase o něco veselejší,“ doplňuje Romana Nýdrle.

Způsob, jakým mohli zákazníci splnit přání a darovat tak radost, byl velmi jednoduchý – zákazník si na stromku mohl vybrat jakékoli přání, odebrat kartičku, produkt v obchodě najít, zakoupit a odevzdat v prostoru za pokladnou. Všechny zakoupené dárky se pak shromažďovaly na prodejnách, aby mohly být nyní před Vánoci najednou zabaleny a odeslány svým příjemcům, kteří je najdou na Štědrý den pod vánočním stromečkem. „Jsem moc ráda, že se akce povedla a setkala se s tak velkým úspěchem. Příští rok ji rozhodně zopakujeme a věřím, že se z toho stane každoroční tradice,“ říká Romana Nýdrle.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010