TZ | Unikátní regálový displej od DAGO podporuje neplánované nákupy piva Budvar
Zákazníky
hypermarketu TESCO v Brně-Heršpicích nově láká k nákupu piva Budvar regálový
stojan, jenž je umístěn na začátku sekce s pivem a alkoholem. „Nakupujícím
jsme chtěli nabídnout atraktivní stojan, který svým prémiovým vzhledem podpoří
naši značku a zároveň umožní lehkou manipulaci se všemi výrobky
Budějovického Budvaru. Začíná letní sezona, hodí se tedy zviditelnit nejen
pivní plechovky a lahve, ale i soudky vhodné k venkovním oslavám a grilování,“
přibližuje prvotní vizi Budějovického Budvaru Josef Kroulík, Off-trade
Communication Manager této firmy.
Konkurence
čelní regály téměř nevyužívá
Společnost
DAGO tak přišla s návrhem a realizací unikátního čelního regálu s inovativním
designem, který kolemjdoucí zaujme díky kontrastnímu barevnému provedení,
prémiovému vzhledu a specifickému tvaru oproti běžnému prostředí prodejny. „Stojan
díky tomu stimuluje impulzní prodej, především neplánované nákupy piva či obecně
plánovanou koupi pěnivého moku na úkor jiných značek,“ uvádí Marek
Končitík, obchodní a marketingový ředitel společnosti DAGO.
Nové
P.O.P. médium se speciálně zaobleným a svítícím logem Budějovického Budvaru
však zaujme i svým provedením. Stojan je vyroben z laminovaného dřeva, pro
lepší zvýraznění produktů obsahuje nasvícené police a pyšní se i lednicí
umístěnou uprostřed. „Jiné pivní značky permanentních čelních stojanů moc
nevyužívají, a pokud ano, nebývají tak atraktivní a prémiové,“ vyzdvihuje
další přednosti nové P.O.P. aplikace Končitík.
Regálové
čelo Budvaru v Brně-Heršpicích je zatím jen pilotním projektem, ale pokud se
osvědčí, budou jej moci spatřit zákazníci po celé České republice. „Momentálně
vyhodnocujeme prodejní výsledky této nové P.O.P. aplikace a podle nich zvážíme
následné umístění i v dalších tuzemských hypermarketech,“ uzavírá Josef
Kroulík z Budějovického Budvaru.