TZ | Michal Bareš z KPMG komentuje data ČSÚ týkající se maloobchodních tržeb

Je velice
pozitivní, že dochází k růstu maloobchodních tržeb nepotravinářského
zboží, a to meziročně za období leden až duben 2014 o 4,3 procent ve stálých
cenách.

Tahouny růstu
tržeb v nepotravinářském segmentu byly mimo jiné prodeje počítačové techniky
s meziročním růstem 15,7 procent, z čehož dokonce v dubnu došlo
k meziročnímu růstu o 28,4 procent, prodeje po internetu s růstem 10,6 procent
a prodeje potravin s růstem 9,6 procent. Tento trend naznačuje, že
spotřebitelé jsou ochotni utrácet a mají důvěru v růst české ekonomiky,
nicméně je zřejmé, že za růstem byl i odklad spotřeby v minulém období.

 

Kontakt

Kateřina Konečná
Senior Manager
Marketing and Communications

KPMG
Česká republika

T: 222 123 256
E:
www.kpmg.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010