Tesco žije fotbalem

Fotbaloví fanoušci se již brzy dočkají, dlouho očekávaná
sportovní událost v podobě brazilského Mistrovství světa startuje již za 4 dny.
Při této příležitosti společnost Tesco spustila novou podporu prodeje, které je
určena všem českým příznivcům kopané. Během kampaně, která bude probíhat až do
12. srpna 2014, mohou zákazníci sbírat hrací body, za které následně získají
originální fotbalové míče a další vybavení. Speciální fotbalová Tesco edice
potěší především fanoušky fotbalové ikony Pelé, který kampani propůjčil tvář. K
projektu je spuštěna také microsite Zijemefotbalem.cz.

Míče s autogramem i ve zlatém provedení

Za každých utracených
200 korun v obchodech Tesco zákazníci nyní obdrží bonusovou známku, díky které
si mohou pořídit limitované fotbalové zboží ve speciální Pelé edici, a to se
slevou 70 %. „Členové věrnostního programu Tesco Clubcard tuto slevu získají za
nasbírání deseti bonusových známek, ostatní zákazníci jich budou muset vylepit
patnáct,“ uvádí Peter Szabo, Marketing Manager společnosti Tesco.

V Tesco Pelé edici je pro zákazníky připraveno také tisíc
zlatých fotbalových míčů. Tři stovky z nich poputují zákazníkům, kteří jsou
členy programu Clubcard a nakupují pomocí služby Tesco Potraviny on-line. Další
z těchto míčů je možné získat v soutěžích třeba na obchodech. „Zabojovat o
fotbalové míče lze také ve speciálních soutěžích, které kampaň doprovázejí, a
to přes nově vzniklou microsite Zijemefotbalem.cz, ve vybraných lifestylových
magazínech nebo ve speciální soutěži v pořadu Snídaně s Novou,“ dodává Szabo.

V rámci kampaně je také připravena speciální limitované
edice deseti míčů s originálním autogramem slavného fotbalisty Pelé. Kdo má o
unikátní míč zájem, neměl by si nechat ujít on-line aukci na microsite We live
football. Aukce začíná právě dnes, o jeden z deseti míčů můžete bojovat až do
29. června.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *