Svět Tchibo v mobilních telefonech

Nabízí přehled o stavu zákaznického účtu TchiboCard včetně její virtuální podoby, nejaktuálnější informace o speciálních akcích, seznam kamenných prodejen s navigací, čtečku QR kódů a další funkce. Aplikace Tchibo je zdarma ke stažení na Apple App Store nebo Google Play a veškeré informace k ní jsou k dispozici na www.tchibovmobilu.cz

Kromě rozsáhlé digitální kampaně, která se soustřeďuje zejména na sociální sítě a další méně tradiční média, vyráží Tchibo na roadshow do několika měst Čech a Moravy. Roadshow začne 13. 8. 2013 v Praze a bude pokračovat do Rakovníka, Karlových Varů, Písku, Znojma a Svitav. Virtuální obchod s kavárnou v barvách Tchiba, který bude stát na frekventovaných místech těchto měst, má za cíl komunikovat možnost nákupu kdykoli a kdekoli.

Klíčové sdělení, že zákazník nemusí sedět u počítače nebo přímo vyhledat kamenný obchod Tchibo, aby si mohl nakoupit své oblíbené zboží, se prolíná všemi komunikačními kanály včetně nového hraného instruktážního videa, které přehledně představuje tento nový obchod do kapsy se všemi jeho funkcemi. Zhlédnout ho můžete na microsite www.tchibovmobilu.cz.

„Sledujeme kontinuální nárůst poptávky po moderních způsobech nákupu, včetně mobilního nakupování. Neustále roste penetrace chytrých telefonů a lidé je chtějí používat. K tomu by se convenience, experience a dokonalý zákaznický servis měly stát nejcennějšími faktory úspěchu v maloobchodu. Proto chceme našim zákazníkům poskytnout unikátní zážitek kdykoli a kdekoli. Zkrátit si mohou třeba cestu do práce nebo využít čas, kdy čekají u lékaře. Nakupovat zkrátka kdy a kde se jim hodí,“ říká Steffen R. Saemann, marketingový ředitel Tchibo Praha, spol. s r.o.

O kampani

Výběrové řízení na realizaci kampaně vyhrála reklamní agentura Lowe Praha, která ve spolupráci s agenturami Brainz Mobile a DataConsult připravila všechny komunikační aktivity. V historii společnosti Tchibo se jedná o zcela nový způsob komunikace, kdy byla spolu s agenturami poprvé vytvořena ryze digitální kampaň.
Martin Lochmann z Lowe Praha k tomu řekl: „Launch korporátní mobilní aplikace se nedělá každý den, a tak celý tvůrčí tým k tomuto projektu přistupoval s maximálním nadšením.“