Společnosti Procter & Gamble a Globus pomohly Českému červenému kříži a dětem v nouzi dotací 1 000 000 Kč
Dne 19.dubna skončila iniciativa „S malou pomocí k velké radosti“, na které se podílel Český červený kříž a společnosti Procter & Gamble a Globus. Díky tomuto projektu dostanou děti žijící se svými rodinami v azylových domech Českého červeného kříže výrobky P&G, jako například Ariel, Lenor nebo Jar, a další produkty či vybavení, které jim vytvoří útulný domov. Celková hodnota podpory činí 1 000 000 Kč.
„Díky projektu „S malou pomocí k velké radosti“ a jeho partnerům můžeme klientům našich azylových domů pro matky s dětmi v Berouně, Jičíně, Kladně a Svitavách poskytnout vyšší komfort. Jsou ve složité situaci, kdy i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení nebo hygienických prostředků má pro ně velký význam. Ráda bych proto poděkovala všem, kteří kampaň podpořili,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.
Od 9. února do 19. dubna 2017 směřovalo k dětem v nouzi 1 % z ceny výrobků P&G zakoupených v hypermarketech Globus. Do programu byly zahrnuty například plenky Pampers, vložky Always, produkty vlasové péče Head & Shoulders a Pantene, výrobky pro péči o domov a o tkaniny Ariel, Bonux, Lenor a Jar nebo produkty pro muže Old Spice a Gillette.
„Jsme velice rádi, že si tolik zákazníků vybralo značky P&G a pomohli o něco zlepšit životy dětí z potřebných rodin. Je naším závazkem zlepšovat životy lidí v České republice a pomáhat jim našimi produkty, kdy a kde jsou nejvíce potřeba. Děkujeme našemu partnerovi Globus za podporu a Českému červenému kříži za zabezpečení doručení pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.
„Děkujeme všem zákazníkům, kteří se v předchozích týdnech v našich hypermarketech angažovali a svými nákupy pomohli těm nejpotřebnějším dětem. Jsme rádi, že nás v podobných smysluplných aktivitách podporují a neváhají pomoci těm, kteří nemají takové štěstí,“ přidává se Pavla Hobíková, vedoucí externí komunikace Globus.
O programu jsme psali také zde.
Zdroj a foto: Procter & Gamble