Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě
Asociace POPAI CE představila aktualizovaný projekt Typologie POP médií v maloobchodě.
Cílem tohoto projektu bylo vytvořit standardizovaný materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v maloobchodním prostředí. Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů komunikace v in-store.
Materiál zahrnuje jednotné názvosloví a typologii POP prostředků, které jsou srozumitelné zadavatelům reklamy (agenturám i přímým klientům), odborným médiím i institucím, a umožňuje lépe se orientovat v široké škále současných in-store aplikací.
Přehled POP komunikačních prostředků obsahuje kromě názvů také zkratku nosiče, dostupné formáty, krátký popis a fotografii daného nosiče.
Tento materiál si můžete stáhnout zde.
Zdroj a foto: POPAI CE