Řetězec Pizza Hut zkouší objednávky přes dotykový stůl

Americká síť rychlého občerstvení Pizza Hut testuje
interaktivní objednávání jídla. Hosté si mohou v restauraci sestavit pizzu na
přání a zatímco na ni čekají, mohou si vedle povídání hrát na dotykovém stole
hry. Pokud by se projekt ujal, chtěl by ho řetězec rozšířit až do 4 tisíc
restaurací.

Kdo dnes přijde do restaurace a chce si vybrat pizzu,
prohlédne si nabízené druhy a jeden z nich si vybere. Pokud narazí na
komunikativního číšníka, může si s ním navíc dojednat výměnu jedné ingredience
za jinou. Když chce však změn víc, bývá už někdy problém se dohodnout.

Pizza Hut by chtěla takové dojednávání usnadnit a zrychlit.
V jedné své americké restauraci proto testuje stůl s dotykovým displejem, který
umožňuje hostům objednat si pizzu na přání až do těch nejmenších podrobností.
Píše o tom britský list Daily Mail s tím, že hosté mohou ovlivnit velikost
pizzy, tloušťku její kůrky, základní omáčku, množství sýra i druhy a množství
jednotlivých přísad.

Pokud jí pizzu pár, může si každý z dvojice poskládat na
svou polovinu jiné ingredience, takže zatímco muž si může na svou polovinu
objednat například salám či slaninu, žena může navolit dietnější a zdravější
verzi s paprikou či olivami.

Chytrý telefon se propojí se stolem a můžete objednávat

Na závěr si hosté mohou objednat přílohu a vybrat způsob
platby v hotovosti či pomocí kreditní či debetní karty. Po odeslání objednávky
vidí čas, za který bude pizza připravena. Do té doby si spolu mohou povídat
nebo si hrát hry, které vidí na stole podobně jako ingredience na jejich chod.
Kdo má však o individuální objednávání jídla zájem, musí do restaurace dorazit
se smartphonem, který má v sobě aplikaci, jež po položení na stůl celý systém
aktivuje.

Pizza Hut doufá, že nový styl objednávek její zákazníky
pobaví, a tím si získá jejich přízeň. „Hosté budou mít ve svých rukách vše
– volbu velikosti pizzy i její změnu, přidávání ingrediencí i jejich odebírání,
hraní her. S interaktivním objednáváním si zažijí spoustu legrace,“ řekl
Nation’s Restaurant News reports mluvčí řetězce Doug Terfehr.

Dotykový stůl je podle něj zatím jen projekt, kterému však
řetězec věří a je do jeho rozvoje ochoten investovat další peníze tak, aby
systém fungoval až ve čtyřech tisících restaurací.

Dotykové stoly fungují i jinde, využívá je například
restaurace Inamo v londýnském Soho. Jejich využití je však řídké a masově zatím
nebyly rozšířeny v žádném řetězci rychlého občerstvení.