Připravte si lahodný šálek kávy se sběratelskou kampaní Albertu

4145 zobrazení

Albert připravil pro zákazníky novou sběratelskou kampaň, která přináší inspiraci pro sdílení radostných okamžiků u kávy nebo čaje společně s rodinou či přáteli. Body nasbírané za nákupy v Albertu mohou zákazníci vyměnit za profesionální vybavení a originální doplňky do své domácí kavárny, a to buď zdarma, či s výraznou slevou. Věrnostní kampaň s názvem „Přineste si kavárnu domů“ potrvá až do 5. června.

Inspiraci, jak si každý den vychutnávat radost z jídla a času stráveného s rodinou či přáteli u společného stolu, přináší obchody Albert již od začátku roku v rámci nové brand kampaně s mottem „Stojí za to jíst lépe“. Na vlně inspirace se nese i další z letošních oblíbených sběratelských kampaní, se kterou si zákazníci mohou užívat čas strávený se svými blízkými u šálku oblíbené kávy či čaje.

„Chvíle po dobrém jídle prožité u šálku výborné kávy nebo čaje spolu s těmi nejbližšími jsou vzácné. Jsou to radostné okamžiky pohody, které chceme prostřednictvím nové kampaně ještě umocnit,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.

Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu ve všech supermarketech a hypermarketech Albert jeden bod. Za 15 nasbíraných bodů pak mohou obdržet zdarma barevné skleněné džbánky s brčkem či vynikající kávu a čaj Albert Excellent nebo s výraznou slevou například oblíbený french press, mlýnek na kávu, dózy nebo kvalitní kávovary. Výrobky ze sběratelské kampaně s názvem „Přineste si kavárnu domů“ pocházejí od prestižních výrobců spotřebičů Krups, NESCAFÉ Dolce Gusto a Tefal.

„Profesionální vybavení z nové sběratelské kampaně přinese tajemství nejlepších kaváren do domácností našich zákazníků. Ať už dávají přednost kapslovému automatu, plnoautomatickému espressu nebo si raději připraví kávu ve french pressu, ve sběratelské kampani najdou řešení,“ popisuje Soňa Balan.

Sběratelská kampaň „Přineste si kavárnu domů“ potrvá ve všech obchodech Albert od 11. dubna do 5. června 2018. Více informací zde .

Téma inspirace a zdraví prostupuje celkovou komunikací značky Albert, kterou řetězec představil na začátku ledna. Brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ přináší zákazníkům inspiraci a nápady, jak se podívat na jídlo z nových úhlů a najít v něm radost. Albert chce ukázat, že existuje celá řada receptů, způsobů a kombinací, které mohou zákazníci vyzkoušet, a nemusí se toho bát, protože jim v tom rád pomůže.

 

Zdroj a foto: Albert