Přepravní služba Zaslat.cz spustila mobilní aplikaci pro Android a iOS

Objednat, zaplatit i sledovat pohyb balíků je už nyní možné přímo z mobilního telefonu. Internetová přepravní služba Zaslat.cz představila první tuzemskou mobilní aplikaci, se kterou lze kompletně zajistit přepravu prakticky jakékoliv zásilky po celém světě. Stahovat ji mohou zdarma uživatelé telefonů s operačními systémy Android i iOS.

Aplikace Zaslat.cz po zadání několika základních údajů doporučí ty nejlepší speditérské firmy a ceny. Během několika vteřin lze poté jednoduše zvolit konkrétního oblíbeného dopravce a vybrat si podle zadaných parametrů třeba možnost dobírky či připojištění balíku. Aplikace také nabízí online platbu pomocí platební brány GoPay, smluvní partneři Zaslat.cz mohou zásilky objednávat i na fakturu.

aplikace Zaslat.cz_1     aplikace Zaslat.cz_2     aplikace Zaslat.cz_3      aplikace Zaslat.cz_4

Nová aplikace mimo jiné přináší možnost průběžně sledovat pohyb zásilek pomocí push-notifikací v telefonu. Další výhodou je, že kromě vlastních objednaných balíků lze rovněž sledovat i jakékoliv jiné zásilky odeslané přes Zaslat.cz. Jak odesílatel, tak i příjemce tedy mají prostřednictvím svého smartphonu přehled o pohybu balíčku.

Miroslav Michalko profil

„Jsme rádi, že jsme jako první česká přepravní služba mohli uvést mobilní aplikaci, která zákazníkům přináší komfort v podobě okamžitého přístupu k informacím o stavu zásilky, ale také alternativu pro ty, kteří chtějí posílat zboží, aniž by museli čekat na poště nebo sedět doma u počítače,“ říká ředitel internetové přepravní služby Zaslat.cz Miroslav Michalko.

Zejména při posílání zboží do zahraničí lze s aplikací ušetřit stovky korun. „Díky naší spolupráci s různými dopravci jsme schopní vždy nabídnout ty nejnižší ceny. U menších exportních zásilek u nás lidé ušetří oproti poště 30 % a více, ale například u 30 kg balíku do Německa je to dokonce 67 %,“ vypočítává Michalko a upozorňuje. „Zaslat.cz není příkladem sdílené ekonomiky, ale naopak spolupracuje s profesionálními přepravními společnostmi a zároveň poskytuje vlastní zákaznickou podporu.  Každý zde může svůj balík připojistit a samozřejmě má při jeho poškození vždy právo na reklamaci.“

Vývojáři ze Zaslat.cz v blízké budoucnosti chystají pro aplikaci další vylepšení. Například, aby bylo možné balík sledovat podle vyfoceného čárového kódu a zejména monitorovat jakékoliv zásilky všech přepravních společností, i pokud nebyly objednány přes Zaslat.cz.

Aplikace pro iOS je k dispozici ZDE , pro Android ZDE.

 

Portál Zaslat.cz je s desítkami tisíc vyřízených zásilek ročně jedničkou mezi tuzemskými internetovými přepravními službami. Firma působí na českém internetu od poloviny roku 2014, kdy spustila svůj pilotní provoz.

V roce 2016 se tým ze Zaslat.cz mohl pochlubit průměrným meziměsíčním růstem 15 %. Oproti předchozímu roku firma vloni zaznamenala pěti a půl násobný růst svého obratu. Celkem službu alespoň jednou využilo už více než dvacet pět tisíc zákazníků.

Aktuálně má firma ze startupového brněnského prostředí devět zaměstnanců, z toho čtyři asistentky na zákaznické podpoře a tři vývojáře.

 

Zdroj a foto: Celkom Praha, spol. s r.o.