POPAI CE realizuje další ročník průzkumu o využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje

Projekt  RIMM (Retail In-store Media Manual) je kontinuální průzkum, který zkoumá význam a využitelnost komunikačních prostředků nejen v in-store a zároveň různé atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje. 

Středoevropská pobočka POPAI realizuje nový ročník tohoto průzkumu, v rámci kterého oslovuje zástupce mezinárodních širokosortimentních řetězců i lokálních maloobchodních sítí, hobby řetězců, elektro prodejen a drogistických řetězců.

Tento průzkum je realizován formou on-line dotazování CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) s využitím exkluzivního systému OMG Research s nástrojem Snapshots.

Projekt probíhá ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a agenturou OMD Czech, partnery projektu jsou společnosti DAGO, DEKOR, Global Marketing, ROSS a Vitana.

IMG_0023  IMG_0025

 Průzkum je zaměřen především na postoje zástupců maloobchodu k nadlinkovým i podlinkovým nástrojům marketingové komunikace, na motivace maloobchodních společností ke spolupráci se zadavateli reklamy v oblasti in-store komunikace a naopak, kde vidí v této oblasti nové příležitosti, jaké jsou vnímané přínosy i negativa POP nástrojů ze strany maloobchodu, které ovlivňují formu a rozsah umísťování POP médií v prodejnách.

V rámci průzkumu jsou rovněž zástupci maloobchodu dotazováni na to, kdo rozhoduje o nasazení in-store prostředků a jaké jsou podmínky pro jejich umísťování na  prodejní ploše, jaká je role a význam třetích stran, které pro maloobchodníky spravují mediální prostor v prodejnách. Průzkum dále analyzuje postoje maloobchodu k různým komunikačním nástrojům  s detailem na existující typy POP médií.

Výstupy průzkumu budou obsahovat srovnání vývojových trendů ve sledovaných maloobchodních formátech od roku 2006 do roku 2016 a zároveň budou cenným vodítkem pro strategickou spolupráci maloobchodu s dodavateli a efektivní plánování komunikačních kampaní.

 

Zdroj a foto: POPAI CE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010