POP STAR za květen 2022 je vystavení Gordon´s gin – shop in shop
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 5/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Gordon´s. Na druhém místě se umístila realizace Orbit. Třetí místo obsadilo vystavení Jägermeister.
V květnu bylo hodnoceno 6 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězná realizace Gordon´s získala od odborné poroty průměrnou známku 7,3 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace shop in shop – Gordon´s byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov, realizátorem agentura POS Media CZ.
Druhé místo obsadila realizace Orbit, která byla k vidění v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Mars Czech.
Na třetím místě se umístila kampaň Jägermeister. V květnu byla vystavena v řetězci Globus.
Všechny květnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Petr Žikovský – Head of Sales Development – Retail ve společnosti Adastra Digital, Martina Bedrnová – Marketing Leader Peugeot, Citroën & DS ve společnosti Peugeot Česká republika, Ondřej Bystroň – Head of Retail Design ve společnosti CZECH PROMOTION, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Michaela Mazánková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum.
Hodnocení vítězné realizace
„Svěží letní barvy lákají k okamžitému osvěžení! Určitě toto řešení patří v květnu na “pódium“!“ hodnotí Petr Majerik z Vysoké školy kreativní komunikace.
„Skvělá upoutávka na přicházející letní sezónu. Škoda, že si tvůrci neodpustili klišé v použití slova “novinka“ a nutnosti mít něco “dokonalého“.“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„Zdařilé upozornění na nový produkt, působí svěže, “láká k ochutnání“.“ slovy Jitky Vysekalové, prezidentky České marketingové společnosti.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR